مشهد؛

آخرین وضعیت بارش باران و برف در شهرستان تربت جام

آخرین وضعیت بارش باران و برف در شهرستان تربت جام اعلام شد.

آخرین وضعیت بارش باران و برف در شهرستان تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فرماندار شهرستان تربت جام با اشاره به اینکه بارش این حجم برف از سال 86 بی سابقه بوده و در 23 سال گذشته در بهمن ماه چنین برفی نیامده گفت: از 72 ساعت قبل هشدارهای چگونگی مواجهه با این موضوع به شهرداران ، دهداران و کلیه دست اندرکاران و دستگاه های خدمات رسان داده شده بود که البته آمادگی نسبی وجود داشت .
رستمی فراگیری و گستردگی دامنه بارندگی را باعث کندی روند رسیدگی به موقع دانست .

او اولویت فعلی را بازنگهداشتن محورهای اصلی مواصلاتی و پایداری خدمات اساسی برق ، آب ، گاز و تلفن در شرایط بحران ، کمک به آسیب دیدگان ، بازگشایی معابر شهری و راههای روستایی دانست و اعلام کرد: مواردی از قطعی برق در مناطق شهری و روستایی داشته ایم که بجز یک مورد در صالح آباد بقیه حل شده است.

فرماندار شهرستان تربت جام در ادامه گفت: هم اکنون 30 گروه امدادی مشغول خدمت و امداد رسانی در این شهرستان می باشند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران همچنین گفت :هنوز ارتباط روستاهای صالح آباد با مرکز بخش برقرار نشده که تلاش برای بازگشایی راههای روستایی این بخش ادامه دارد .

فرماندار تربت جام اعلام کرد: به تعداد معدودی واحدهای مسکونی خساراتی بین 30 تا 70 درصد وارد و تعدادی دام تلف شده اند که نتایج قطعی متعاقباً اعلام خواهد شد .

او از شهروندان خواست با توجه به پیش بینی برودت هوا در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
انتهای پیام// م ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار