شیراز؛

50 میلیارد تومان خسارت وارد شده به واحدهای مسکونی جهرم

50 میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل به واحدهای مسکونی شهری و روستایی جهرم وارد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم بعد از ظهر امروز گفت: در پی بارش های اخیر و سیل بوجود آمده حدود 50 میلیارد تومان خسارات وارد شده است که یک هزار و 254 واحد مسکونی نیاز به بازسازی دارد و 2 هزار و 428 واحد هم باید تعمیر و مرمت شود.

وی با اشاره به حوزه راه و شهر سازی و راهداری حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: حدود 15 میلیارد تومان در حوزه شهری خسارت وارد شده است که شامل شهرهای قطب آباد ، دوزه، باب انار و خاوران است و شهر جهرم هم 15 میلیار تومان خسارت تخمین زده شده است.
 
فرماندار ویژه جهرم از آسیب های وارد شده به بخش کشاورزی خبر داد و گفت: 40 میلیون تومان آسیب جدی وارد شده و 8 میلیارد تومان خسارات ناشی از بند های خاکی، آبگیر ها و طرح های تغذیه مصنوعی آب است.
 
علیرضا صحرائیان با بیان اینکه در حوزه آب های شهری و روستایی به ترتیب شش میلیارد و 500 میلیون تومان و سه میلیارد تومان خسارات بوجود آمده است افزود: شش میلیارد و 500 میلیون تومان هم خسارات بوجود آمده در قسمت قطع برق در سطح شهر است.
 
وی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان هم پنج میلیارد تومان آسیب وارد شده است.
 
علیرضا صحرائیان اظهار کرد: عشایر های تیر اخجان، تنگه بستانک، تنگ کبوتری، اطراف رودخانه شور و منطقه خانه نهر نیازمند به امداد هوایی هستند.
 
وی همچنین گفت: مجموعه روستاهای پشت کوه، چنار سوخته و قلعه تبر به علت مسدود شدن راه ها نیازمند امداد هوایی هستند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار