فرهنگی در صحن علنی:

استیضاح‌ وزیر راه کاملا فنی و نظارتی است/در این استیضاح بررسی عملکرد بر مسائل سیاسی غلبه دارد

نماینده مردم تبریز گفت: استیضاح وزیر راه از معدود استیضاح‌هایی است که کاملا فنی، عملکردی و نظارتی است و مقام مسئول وادار به توضیح و پاسخگویی شده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو که به عنوان یکی از نمایندگان استیضاح‌کننده آخوندی در صحن علنی سخن می‌گفت؛ اظهار داشت: از زمان ارجاع طرح استیضاح وزیر راه به کمیسیون عمران تخلفاتی تاکنون رخ داده است که همین تأخیر بیش از 2 ماه در بررسی استیضاح یکی از آنهاست در حالی که در آئین‌نامه 17 روز مهلت داده شده است.

وی ادامه داد: استیضاح وزیر راه از معدود استیضاح‌هایی است که کاملا فنی، عملکردی و نظارتی است و مقام مسئول وادار به توضیح و پاسخگویی شده است و متن بر حاشیه و بررسی عملکرد بر مسائل سیاسی، شخصی،‌ باندی و گروهی غلبه دارد.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: حال علت اینکه بعضی از فراکسیون‌ها و شخصیت‌ها عجله کردند و قبل از شنیدن استدلالها اعلام نظر کردند، علت آن را نمی‌دانم و امیدوارم تجدیدنظر کنند.

فرهنگی خاطرنشان کرد: تشکر نیم‌بندی از هیأت رئیسه مجلس دارم؛ تشکر از این بابت که بالاخره استیضاح در دستور هفتگی مجلس قرار گرفت و به آئین‌نامه مجلس عمل شد. کامل تشکر نکردم به خاطر تأخیر بی‌دلیل برخلاف آئین‌نامه‌ای که رخ داد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار