مشهد؛

باید بهترین شرایط برای مهمانان نوروزی فراهم شود

باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد که به مهمانان در ایام نوروز خوش بگذرد و با خاطره خوش شهر را ترک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،فرهادی فرماندار شهرستان کاشمر گفت: هر اندازه برنامه‌ریزی خلاقانه و حکیمانه در سفرهای نوروزی انجام دهیم به کشور کمک کرده‌ایم و همه مسئولان موظف هستند بهترین شرایط را برای مهمانان نوروزی فراهم آورند.
فرهادی افزود: ایران ملتی است که در گذشته امید در آن‌ها بالا بوده و برای هرکاری جشن‌های آیینی برگزار می کردند.
وی گفت: هرچه بتوانیم بستر کار را برای کارهایی که مردم کشور را از افسرده شدن دور کند فراهم کنیم، به کشور خودمان خدمت کرده‌ایم.
فرهادی با بیان اینکه هر کاری برای شادابی مردم انجام دهیم به بهداشت روانی کشور و پیشگیری از افسردگی کمک کرده ایم،افزود: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد که به مهمان در ایام نوروز خوش بگذرد و با خاطره خوش این شهر را ترک کنند.
فرماندار کاشمرگفت: همه مسئولان موظف هستند بهترین شرایط را برای مهمانان نوروزی فراهم آورند.
وی با اعلام اینکه به سفر و خدمات سفر به‌عنوان یک مدل مبارزه با افسردگی و بالا رفتن امید، شادابی و نشاط به مردم باید نگاه کرد، افزود: همه مراسم‌ آئینی نوروز درس نشاط و شادابی دارد.
فرهادی گفت: باید با آسیب‌شناسی عملکرد سال گذشته از اقداماتی که مشکل‌زا بوده خودداری کرد.
فرماندار کاشمر با بیان این‌که خدمات دادن به مردم یک وظیفه سازمانی است، از مسئولان ادارات خواست برای کشیک‌های نوروزی از به کارگیری افراد افسرده و کسانی که تمایل به ارائه خدمت خوب به مسافران را ندارند خودداری کنند.
فرهادی با اشاره به این‌که شهرستان آماده پذیرایی و استقبال از زائرین، مسافران و گردشگران دارد، افزود: باید خدماتی ارائه شود که باید برای شهرستان تبلیغات خوبی در پی داشته باشد تا در این مدت باید بتوان به بهترین نحو شهرستان را معرفی کرد.
انتهای پیام// ز.ی

برچسب ها: نوروز ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار