کری سنگین مدافع العین در آستانه دیدار با ذوب آهن

مدافع تیم فوتبال العین امارات در آستانه دیدار با ذوب آهن گفت: با درس گرفتن از شکست در فینال فصل 2016 لیگ قهرمانان دنبال قهرمانی در دور جدید این رقابت ها هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مهند العنزی مدافع تیم فوتبال العین امارات در آستانه دیدار حساس تیمش با ذوب آهن ایران در نخستین بازی گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 در گفت و گو با سایت "ارم نیوز" به بیان خاطره تلخ خود از فینال این رقابت ها در سال 2016 و شکست مقابل تیم چونبوک هیوندای کره جنوبی که منجر به از دست رفتن قهرمانی العین شد پرداخت.

البته "العنزی" اعتقاد دارد العین با تجربه گرفتن از آن فینال، حفظ انگیزه و اتکا بر قدرت دفاعی خود می تواند باردیگر در مسیر رسیدن به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا حرکت کند.

کری سنگین مدافع العین در آستانه دیدار با ذوب آهن

وی در ادامه این گفت و گو تاکید کرده هرچند فراموش کردن شکست مقابل چونبوک کره سخت است اما تیمی مانند "العین" باید با تحمل فشار روانی ناشی از آن شکست، خود را برای فصل جدید لیگ قهرمانان به بهترین شکل آماده کند.

مدافع تیم العین با اشاره به تاثیر پیروزی این تیم مقابل "الشباب" برای دیدار با ذوب آهن تصریح کرد: دیدار با الشباب در آستانه دیدار با ذوب آهن، بازی تمرینی خوبی محسوب می شد و زوران مامیچ سرمربی کروات ما توانست از نقاط ضعف و قوت العین شناخت مناسبی پیدا کند.

با وجود کاهش شانس العین برای قهرمانی در لیگ امارات اما العنزی اعتقاد دارد پیشرفت در رقابت های لیگ قهرمانان به این تیم کمک می کند تا روز پایانی، انگیزه خود را برای موفقیت در لیگ امارات حفظ کند.

مدافع العین با اشاره به این موضوع که مانند سال های قبل برای موفقیت در لیگ قهرمانان بازی به بازی پیش می روند، اظهار داشت: با درس گرفتن از تجربه ناکامی در فینال لیگ قهرمانان سال 2016، هدف اصلی ما در دور جدید این رقابت ها رسیدن به عنوان قهرمانی است.

گفتنی است تمرینات تیم العین تا پیش از دیدار سه شنبه این تیم با ذوب آهن پشت درهای بسته برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار