تهیه کننده سریال «عاشقانه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کمبود سینمای قصه‌گو احساس می‌شود

مهدی گلستانه از علت موفقیت قسمت اول «عاشقانه» و مشکل این روزهای سینما گفت.

مهدی گلستانه کارگردان سینما و تهیه کننده مجموعه شبکه خانگی «عاشقانه» در خصوص علت موفقیت این اثر پس از فروش قسمت اول به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: استقبال از قسمت اول این سریال، نوید روزهای خوب را می‌دهد. «عاشقانه» قبل از پخش، ویترین جذابی داشت در این راستا داستان نیز به جذابیت آن کمک کرد.

وی افزود:قصه جذاب در وهله اول برای بازیگران خرد و کلان مهم بود،بعد حسن اعتماد به منوچهر هادی و من از دیگر علل آن بود. از سویی اگر صحبتی در خصوص موفقیت«عاشقانه» گفته می شد، با تفکر بود.

گلستانه ادامه داد:وقتی می گوییم جذاب که مخاطب بتواند معادل خود را در آن ببینند که خوشبختانه در قسمت اول «عاشقانه» این اتفاق رخ داد.

وی ادامه داد:همسو و همفکر بودن تهیه‌کننده و کارگردان و درکل وجود یک تیم حرفه‌ای پشت این پروژه، تا به امروز جواب مثبت داده است.

گلستانه درباره جای خالی قصه‌های عاشقانه‌ در آثار سینمایی، عنوان کرد:برخی از داستان ها را نمی‌توان در قالب 110 دقیقه روایت کرد بخصوص اینکه عاشقانه باشد چون آنقدر کش و قوس و اوج و فرود دارد که در مدت زمان کوتاه نمی‌توان به آن پرداخت.

گلستانه اظهار داشت:متاسفانه در سینما به یک فرمول رسیدیم که انگار فیلم‌ها نباید قصه داشته باشند در صورتی که فیلمی مانند«ابد و یک روز» ثابت کرد هم هنری است و هم می فروشد چون قصه دارد. امیدوارم مخاطبان را به سمت سینمای قصه‌گو با تولید چنین آثاری بکشانیم.

گلستانه در پایان خاطر نشان کرد:از مخاطبان تقاضا دارم نسخه اورجینال«عاشقانه» را تهیه و از درگاه‌هایی که ما تعریف کردیم، مشاهده کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار