لرستان؛

احداث پل شاپوری خرم اباد تا پایان سال

شهردار خرم آباد گفت: فاز نخست پروژه پارک شاپوری تا پایان سال احداث می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ یحیی عیدی‌بیرانوند اظهار داشت: بنا است تمام پل‌های تاریخی و آبشارهای لرستان در این پارک مینیاتوری شبیه‌سازی شود در خرم‌آباد در رابطه با پروژه‌های در دست اجرای شهرداری خرم‌آباد
وی گفت: پروژه آبشار طلایی یکی از بی‌نظیرترین پروژه‌های گردشگری ایران است که با مساحت 44 هکتار در حال ساخت است.
شهردار خرم آباد با بیان اینکه پروژه پارک شاپوری تا پایان سال احداث می‌شود افزود: مساحت این پارک بزرگ 38 هکتار و بنا است تمام پل‌های تاریخی و آبشارهای لرستان در این پارک مینیاتوری شبیه‌سازی شود و به عبارتی می‌توان پارک شاپوری را لرستان کوچک نامید.
شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه زیرگذر بلوار بهارستان یکی از بهترین زیرگذرهای کشور خواهد بود عنوان کرد: با اجرای این پروژه، برخی نگرانی‌های مربوط به مشکلات ناشی از آب‌های سطحی و سیلاب‌های ناشی از بارندگی برطرف می‌شود.
وی در رابطه با پروژه پهناورترین آبشار شهری ایران در خرم‌آباد بیان کرد: در صورت تکمیل این پروژه که در ضلع شمال غربی تپه شهدای کیو و در نزدیکی کوی جهاد گران خرم‌آباد قرار دارد، گردشگران داخلی و خارجی زیادی به سمت خرم‌آباد جذب خواهند شد.
عیدی بیرانوند تصریح کرد: در راستای توسعه مناطق محروم و حاشیه‌نشین، عملیات بازگشایی معبر دره اسدآبادی در دست اجراست تا علاوه بر بازگشایی معبر، این دره به یکی از زیباترین فضاهای تفرجگاهی خرم‌آباد تبدیل شود.
وی خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه‌هایی نظیر پارک شاپوری، بوستان آبشار طلایی، مجموعه گردشگری و فضای سبز پشت بازار، 62 هکتار فضای سبز در پشته حسین‌آباد، پارک فرهنگ ماسور، پارک کاسیت، پارک طبیعت، باغ پرندگان و ده‌ها پارک دیگر، سرانه فضای سبز خرم‌آباد از 2.4 به 5.7 افزایش می‌یابد.
شهردار خرم‌آباد بابیان اینکه خرم‌آباد به یک باغشهر تبدیل می‌شود اظهار داشت: در نوروز 96، خرم‌آباد زیباترین نوروز خود را تجربه خواهد کرد.
منبع:تسنیم  
انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۸ دی ۱۳۹۶
خیلی عالیه خدا قوت