تبریز؛

برگزاری آیین بزرگداشت 20 سالگی دانشگاه نبی اکرم (ص)

رییس دانشگاه نبی اکرم (ص) از برگزاری آیین بزرگداشت 20 سالگی دانشگاه نبی اکرم (ص) به همراه آیین دانش‌آموختگی دانشجویان این دانشگاه در چهارم اسفندماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛میلانی با بیان این مطلب گفت: دانشگاه نبی اکرم (ص) در 20 سال گذشته توانسته به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های غیرانتفاعی شمالغرب کشور و با داشتن رشته‌های منحصربه‌فرد، مخصوصاً در گروه نمایش و گرافیک، کمک شایانی در اعتلای دانش و هنر منطقه ایفاء کند.
وی افزود: طبق ارزیابی‌های به‌عمل آمده توسط وزارت علوم، این دانشگاه در سطح‌بندی موسسات آموزش عالی شمال‌غرب کشور، توانسته است در بالاترین سطح قرار گرفته و بزرگترین عامل، کیفیت بالای آموزشی این دانشگاه بوده است.
میلانی با بیان اینکه دو دهه فعالیت پرافتخار در عرصه آموزشی کشور، دانشگاه نبی اکرم (ص) را سرآمد دانشگاه‌های غیردولتی شمالغرب کشور کرده است، آغاز دهه سوم فعالیت خود را با برنامه‌ریزی برای ایجاد دانشگاه نسل سوم یا همان دانشگاه‌های کارآفرین بیان کرد و فعالیت دفتر توانمندسازی دانشجویان در این دانشگاه را در این راستا دانست.
رییس دانشگاه نبی اکرم (ص) خاطرنشان کرد: این دانشگاه در روز چهارم اسفندماه در محل تالار پتروشیمی تبریز با حضور اساتید و شخصیتهای علمی و استانی، 20 سالگی خود را جشن خواهد گرفت و در کنار این مراسم، از دانش‌آموختگان این دانشگاه نیز تجلیل خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار