مختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیانات رهبر انقلاب درباره معضلات خوزستان فصل‌الخطابی برای دولتمردان و مجلس است

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: بیانات مقام معظم رهبری درباره حل معضلات این استان فصل‌الخطابی برای اقدامات دولتمردان و مجلس است.

بیانات رهبر انقلاب درباره معضلات خوزستان فصل‌الخطابی برای دولتمردان و مجلس است
"جلیل مختار" عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانات صبح امروز مقام معظم رهبری درباره رسیدگی فوری به معضلات این استان از سوی دولت گفت: ورود پربرکت مقام معظم رهبری به این مسئله می‌تواند اهمیت کار را برای دولت و مجلس دو برابر کند. 

نماینده مردم آبادان تصریح کرد: اینکه به دنبال این باشیم که دولتمردان در گذشته چه اقداماتی انجام داده یا نداده‌اند و علت مشکلات امروز را بر دوش گذشتگان بگذاریم، هیچ معضلی را حل نخواهد کرد، وضعیت در استان خوزستان به حدی از بحران رسیده که اکنون مقام معظم رهبری ورودی هوشمندانه و دانشمندانه به این موضوع پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: برای حل معضلات استان خوزستان مسئولان نباید شعاری عمل کنند بلکه نقش اجرایی دستگاه‌ها باید مسئولانه و پاسخگوی مردم باشد.

مختار با بیان اینکه مردم استان خوزستان طی هشت سال دوران دفاع مقدس به دلیل عشق به نظام و رهبری سختی‌ها را تحمل کردند، گفت: مردم اکنون بیشتر به دنبال این هستند که از سوی دولتمردان و مسئولان بیشتر مورد بی‌مهری قرار نگیرند، اگر مسئولان در گذشته بحث ریزگردها، انتقال آب و تخریب زیست محیطی را جدی می‌گرفتند اکنون اتفافات این چنینی رخ نمی‌داد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی بیان داشت: متأسفانه برخی از دستگاه‌ها و مسئولان کلان کشور با بی‌توجهی به حل معضل ریزگردها بحث سلامت و تنفس مردم را در استان خوزستان در معرض خطر قرار دادند اما اکنون حتی بحث انرژی و قطعی‌های مکرر برق و آب یک معضل و پدیده اجتماعی بزرگ را در این استان به وجود آورده است. 

وی با بیان اینکه قطع مکرر برق به چرخه اقتصاد نیز ضربه وارد کرده است، گفت: با خارج شدن نیروگاه‌های استان خوزستان و بحث کاهش استخراج نفت تلنگری به مسئولان وارد شده، اینجاست که اهمیت موضوع برای دولتمردان از دیدگاه اقتصادی نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استانخوزستان فرمایشات مقام معظم رهبری و ورود ایشان به معضلات کنونی را حاکی از اهمیت این استان دانست و خاطرنشان کرد: بیانات ایشان فصل‌الخطاب برای اقدامات دولتمردان و مجلس است و امیدواریم این خیر و برکت نصیب مردم خوزستان شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار