دنیامالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تاکسی‌های آنلاین در چارچوب قانون فعالیت کنند

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: مطمئنا با بی حساب و کتاب فعالیت کردن تاکسی‌های آنلاین در سطح شهر تهران موافق نیستم.

با بی حساب و کتاب فعالیت کردن تاکسی‌های آنلاین موافق نیستماحمد دنیا مالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فعالیت تاکسی‌های آنلاین در شهر تهران، اظهار داشت: با فعالیت این نوع نرم افزار و به شکل فعلی کاملا موافقم اما باید این مجموعه ها قانونی باشند.

وی افزود: بدون تردید فعالیت این نرم افزار باید بررسی شود تا مطلع شویم که کجا ثبت شده اند و وضعیت درآمدی و مالیاتی به چه صورت است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ماشین هایی که خدمات انجام می دهند باید از نظر امنیتی، ایمن باشند، گفت: مردم باید از امنیت ماشین ها مطلع باشند تا به راحتی بتوانند از آن ها استفاده کنند.

دنیامالی ادامه داد: خودروهایی که به منظور تاکسی آنلاین در سطح شهر استفاده می‌شوند باید کیفیت داشته باشند، چرا که این نرم افزارها تقاضای سفر را مدیریت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مطمئنا با بی حساب و کتاب فعالیت کردن این تاکسی‌ها در سطح شهر تهران موافق نیستم، تصریح کرد: حتما باید مراحل قانونی طی شود و انضباطی که مد نظر ما است را داشته باشند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران افزود: باور داریم تاکسی‌های آنلاین باید در چارچوب خاص حرفه ای قرار گیرند، چراکه به نظر من فعالیت آن‌ها قابل دفاع است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار