ارومیه؛

ایجاد۷ هزار فرصت شغلی در منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: در دو سال اخیر ۷ هزار فرصت شغلی در منطقه آزاد ماکو ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسین فروزان اظهار داشت: توجه به عمران و آبادانی منطقه آزاد ماکو از رسالت‌ها و برنامه‌های سازمان منطقه آزاد ماکوست و مردم این منطقه شاهد تغییر و تحولات منطقه در مدت سه سال اخیر بوده‌اند.

مدی عامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو افزود: اجرای پروژه‌های بزرگی همچون فرودگاه، پایانهٔ صادراتی، پارک بزرگ امام خمینی(ره)، نمایشگاه بین‌المللی منطقه و بهسازی و تعریض جاده‌های مواصلاتی در منطقه است از جمله مهم‌ترین اقدامات زیرساختی در منطقه آزاد ماکو است.

وی بیان کرد: پایانه صادراتی منطقه به عنوان یکی از دستاوردهای دولت یازدهم است که متوسط زمان صادرات را از یک روز به 3 ساعت کاهش داده است.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو خاطرنشان کرد: این پایانه با 12 هکتار مساحت شامل 16 هزار متر مربع سالن مجهز، ساختمان‌های اداری، بهداشتی، رفاهی، باسکول توزین، امکانات تخلیه و بارگیری و 2 هزار متر مربع انبار است.

فروزان گفت: در حوزه راه نیز تلاش‌های خوبی انجام گرفته است با توجه به صعب‌العبور بودن موقعیت جغرافیایی در نقطه صفر مرزی و کافی نبودن 2 مسیر رفت و برگشت برای تردد کامیون‌ها توسعه راه‌های ارتباطی این منطقه در دستور کار قرار گرفت و انجام پذیرفت.

وی احداث بازارچه‌های مرزی ماکو و پلدشت را یکی دیگر از اقدامات مهم سازمان منطقه آزاد ماکو عنوان کرده و گفت: با احداث این بازارچه‌ها علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، یک هزار و 450 نفر مشغول به‌کار شده‌اند.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: موفق به ایجاد هفت هزار موقعیت شغلی در مدت دو سال اخیر در منطقه آزاد ماکو شدیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.