شیراز؛

مهار آتش سوزی در کارگاه ام دی اف

آتش سوزی در کارگاه ام دی اف با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام کرد: پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک کارگاه MDF ، آتش نشانان با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، بی درنگ ساعت 10:24 دقیقه روز گذشته خود را به شهرک جوادیه رساندند.

بعد از رسیدن نیروهای آتش نشانی در محل حادثه و باز کردن درب کارگاه با استفاده از فرز و پتک مشاهده شد، قسمتی از یک کارگاه MDF آتش گرفته و دود بسیار غلیظی محوطه این کارگاه را فراگرفته بود.

کارگاه مملو از قطعات MDF بود و هر لحظه امکان سرایت آتش به همه قسمت های کارگاه وجود داشت، نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز کارگاه، با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و شعله های سرکش آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

آتش نشانان با تلاش خود از سرایت آتش به قسمت های دیگر کارگاه جلوگیری کردند و پس از لکه گیری و ایمن سازی، محل حادثه را تحویل مالک کارگاه دادند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و کارشناسان علت یابی آتش نشانی شیراز در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار