یزد؛

فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی، نخستین مولفه برترساز ملت ما

انقلاب اسلامی ایران سه مولفه ارزشمند؛ اسلام، ولایت فقیه و مردم را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار رمضان شریف  مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه گفت: سپاه الغدیر یزد یکی از یگان‌های پرافتخار 8 سال دفاع مقدس می باشد که نقش مردم یزد نیز در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، پشتیبانی از ولایت و نقاط عطف تاریخ انقلاب به یاد ماندنی است.

وی در آیین اختتامیه کنگره ملی شهید محمد منتظر قائم، افزود: ما تنها کشوری هستیم که دارای نیروی دفاعی، دریایی، زمینی و هوافضای صد درصد بومی هستیم که قادریم دشمنانمان را در دوردست‌ها هدف قرار دهیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران سه مولفه ارزشمند اسلام، ولایت فقیه و مردم را دارد و تا زمانی که این سه مولفه در کنار هم هستند هیچ آسیبی به این ملت و گفتمان انقلاب وارد نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن انقلاب امروز خیلی ضعیف است، گفت: نباید به عربده‌کشی آمریکایی‌ها و رئیس جمهور جدیدشان نگاه کنیم چرا که ما آنها را در زمانی که در اوج قدرت بودند زمین زدیم.

وی اظهار کرد: دنیا همه چیز دارد ولی فاقد یک گفتمان جامع و کامل است بنابراین نخستین مولفه برترساز ملت ما فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی است و همه دعواها هم بر سر همین یک جمله است.

شریف تصریح کرد: ولایت فقیه با دستورالعمل قرآن و فرهنگ اهل بیت ع جامعه را اداره می‌کند و این نهضت چه در دوره حضرت امام خمینی ره و چه در دوره امام خامنه‌ای مدظله‌العالی ما را به پیش می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: یک حکیم و یک فقیه جامع‌الشرایط، دومین عامل موفقیت ایران پس از گفتمان انقلاب اسلامی  و دومین مولفه قدرت‌ساز و برترساز انقلاب اسلامی ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار