سرمربی تیم ملی پاراتکواندو:

اولویتم هدایت تیم ملی است

خانلرخانی گفت: هفته پایانی لیگ تیم شهرداری را به مربیان می سپارم و تمرکزم را برروی تیم ملی قرار می دهم.

پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با توجه به اینکه هدایت تیم شهرداری ورامین را بر عهده دارم اما اولویتم در حال حاضر تیم ملی پاراتکواندو است و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم خواهم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو به پایان رسید و وضعیت سه تیم اول جدول مشخص شد در نتیجه بازی آخر برای تیم ما در لیگ تشریفاتی خواهد بود و می توانم هدایت تیم را به مربیان بسپارم و به تیم ملی پاراتکواندو بپردازم.

خانلرخانی افزود: البته در این دو هفته باقی مانده هفته دو جلسه را با تیم شهرداری ورامین تمرین می کنم اما با توجه به اینکه مسابقات آسیایی پاراتکواندو 16 فروردین ماه در کره جنوبی برگزار می شود وقتم را برای هدایت تیم ملی خواهم گذاشت.

وی عنوان کرد: اردوی تیم ملی پاراتکواندو از هفته آینده در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود و به مدت یک ماه فشرده تمرین می کنیم و امیدوارم تکواندوکاران ما بتوانند 40 امتیاز رنکینگ را کسب کنند چرا که برای دریافت سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو به آن نیاز داریم.

خانلرخانی درباره وضعیت لیگ برتر تکواندو و ادامه همکاریش با تیم شهرداری ورامین گفت: هر دوره لیگ پویا تر می شود و این برای نخستین بار است که تا هفته های پایانی وضعیت صدر نشین جدول مشخص نشد و این نشان از قدرتمند شدن تیم های لیگ دارد.

وی تصریح کرد: من تعهد قلبی نسبت به تیم شهرداری ورامین دارم و تا زمانی که حضورم موثر باشد در این تیم می مانم.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم در رقابت های آسیایی پاراتکواندو نتیجه لازم را کسب کنیم و با دست پر به کشور برگردیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار