محمودزاده: ITC شهباززاده به سازمان لیگ نرسیده است

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: ITC شهباززاده به سازمان لیگ نرسیده و برهمین اساس کارت بازی وی برای تیم نفت تهران صادر نشده است.

محمودزاده: ITC شهباززاده به سازمان لیگ نرسیده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود گذشت یک هفته از عقد قرارداد سجاد شهباززاده با تیم فوتبال نفت تهران و ثبت قرارداد این بازبکن در هیئت فوتبال استان تهران، تاکنون کارت بازی مهاجم جدید نفتی ها برای همراهی شاگردان علی دایی در ادامه رقابت های لیگ برتر و جام حذفی صادر نشده است.

باشگاه نفت تاکنون مدارک این بازیکن را به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تحویل نداده و مسئولان این کمیته برای صدور کارت بازی شهباززاده منتظر دریافت مدارک هستند. 

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات در گفت و گو با خبرنگار ما تصریح کرد: برای صدور کارت بازی شهباززاده منتظر دریافت مدارک این بازیکن هستیم. باشگاه نفت تاکنون مدارک وی را به سازمان لیگ تحویل نداده و هر زمان برای این کار اقدام کند بلافاصله کارت بازی شهباززاده را صادر می کنیم.

وی درباره مدارک لازم برای صدور کارت بازی شهباززاده گفت: با توجه به این که وی از لیگ ترکیه به لیگ برتر کشورمان بازگشته، حتما باید ITC شهباززاده از سوی فدراسیون فوتبال ترکیه صادر شود تا بتوانیم کارت بازی مهاجم نفت را صادر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار