اصفهان؛

سال پرباری با کسب نخستین مدال المپیکی داشتیم

رئیس هیأت کبدی استان اصفهان گفت: کسب نخستین مدال المپیکی موجب شد تا ورزش استان سال خوبی را پشت سر بگذارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید احمد حجازی  اظهار کرد: ورزش‌ اصفهان در سال رو به پایان وضعیت خوبی داشت زیرا در حالی که سابقه کسب مدال در المپیک توسط ورزشکاران اصفهانی وجود نداشت، برای اولین بار به خوش‌ رنگ‌ترین مدال دست پیدا کردیم و در کل، سال خوبی برای ورزش اصفهان بود.

وی افزود: در هیأت کبدی بر اساس تقویم فدراسیون عمل می‌شود، در این سال اعزام‌های مختلف داشته‌ایم، دوره‌های تربیت مربی را برگزار کرده و استعداد‌یابی کرده‌ایم.

رئیس هیأت کبدی اصفهان افزود: به دلیل نبود مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری لیگ بازیکنان اصفهانی در تیم‌های مختلف پخش می‌شوند و انسجام کافی در اصفهان به وجود نمی‌آید، در اصفهان مربیان توانمندی وجود دارد، با وجود اینکه تعداد بازیکن بسیار کمی در استان داریم، در تیم ملی نماینده داریم و در صورت حمایت باشگاه‌ها و تیم‌داری در لیگ برتر می‌توانیم استعداد‌های زیادی را به کشور معرفی کنیم.

حجازی اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود 13 سال است که فدراسیون کبدی تشکیل شده‌ است، این رشته هنوز جایگاه خود را در بین مردم پیدا نکرده و جزو رشته‌های پرطرفدار محسوب نمی‌شود و مردم اقبال کمی برای قرار دادن فرزندان خود در این رشته نشان می‌دهند.

وی گفت: در اصفهان سالن اختصاصی کبدی نداریم و‌ برای تأمین سالن تمرین متحمل هزینه‌های سنگینی می‌شویم ولی در هیأت کبدی تمام تلاشمان را برای فراگیر شدن این ورزش در اصفهان و شهرستان‌ها انجام دادیم و به آینده امیدواریم.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.