رهبر نهضت اسلامی افغانستان:

«فلسطین» جان ماست

رهبر نهضت اسلامی افغانستان گفت: باید کابل ریاض دمشق، قاهره، تهران، بغداد و قدس صدای وحدت سر بدهند تا جان ما از زیر چکمه های استکبار بیرون بیاید.

«فلسطین» جان ماستبه گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محمدمختار مغنیه" رهبر نهضت اسلامی افغانستان در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: من از سرزمینی آمده‌ام که مادران داغدار پدران زجرکشیده و کودکان یتیم دارد و سال‌هاست که به جرم گناه نکرده ما به مورد تهاجم استکبار قرارگرفته ایم و امت افغانستان به ملت فلسطین می گوید کتاب جهاد و آزادگی به نام فرزندان شما مفتخر است.

وی ادامه داد: باید یک ندای واحد سر بدهیم و در مقابل امریکا بگوییم که حرف جهان اسلام این است که امریکا رژیم صهیونیستی را به جنگ علیه فلسطین تشویق می کند.

محمد مختار مغنیه تاکید کرد: قدس منحصر به قوم خاص و عده ای خاص نیست و سرزمینی است که در آن پیامبران الهی نازل شده اند و برای آزادی این سرزمین مقدس همه باید تلاش کنند.

رهبر نهضت اسلامی افغانستان در پایان گفت: باید کابل ریاض دمشق، قاهره، تهران، بغداد و قدس صدای وحدت سر بدهند تا جان ما از زیر چکمه های استکبار بیرون بیاید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار