در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین؛

دبیرکل جنبش فتح انتفاضه ، بیانات رهبر انقلاب را خط‌مشی جامعی برای مقاومت دانست

دبیرکل جنبش فتح انتفاضه فلسطین، تاکید کرد مقام معظم رهبری در کنفرانس تهران، خط مشی جامعی را برای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ترسیم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛  ابوحازم ، دبیرکل جنبش فتح انتفاضه فلسطین، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین، درباره برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران گفت: تردیدی نیست که این کنفرانس در شرایط غیرطبیعی و دشواری در منطقه برگزار شد. به ویژه که محور مقاومت با حملات و ائتلاف هایی از طرف دشمنان روبروست که به تدریج علنی می شود. هدف دشمنان نابود کردن مسئله فلسطین و جلوگیری از ایفای هر نقشی از طرف محور مقاومت برای پیروزی بر دشمن صهیونیستی است. دشمن صهیونیستی عامل همه مشکلات در منطقه است. مهمترین نتایج این کنفرانس مربوط به سخنرانی هایی نیست که در آن صورت می گیرد، بلکه دیدارهایی با مقامات ایرانی که بر حمایت از ملت فلسطین و مقاومت فلسطین تاکید دارند، صورت گرفت. همه ما سخنان حضرت (آیت الله) علی خامنه ای دام ظله رهبر انقلاب اسلامی ایران را شنیدیم که خط مشی واقعی و جامعی برای مقاومت ترسیم و تاکید کرد همه طرح های سازش طلبانه و از پیش شکست خورده ناکام ماند و نباید به آنها امیدی داشت. 

ابوحازم درباره اعلام آمادگی ایران برای میزبانی گفتگو بین گروه های فلسطینی به منظور متحد شدن آنها افزود: ایران همانطور که در سخنان رهبر انقلاب روشن بود برای وحدت فلسطینی اهمیت زیادی قائل است. باید هر نوع توهمی درباره امکان دستیابی به توافق سیاسی یا مذاکره با دشمن صهیونیستی را کنار گذاشت. جمهوری اسلامی تاکید دارد که فلسطینی ها باید بر سر اصل مقاومت با یکدیگر متحد شوند، زیرا بی نتیجه بودن امیدواری کسانی که با دشمن صهیونیستی توافقنامه امضا کردند، ثابت شده است. به عنوان مثال، بیست و پنج سال از توافقنامه اسلو گذشته است، اما حتی یک حق از حقوق ملت فلسطین احقاق نشده است. بلکه این توافقنامه حتی برعکس باعث به حاشیه رانده شدن مسئله فلسطین شد. دشمنان تلاش می کنند مسئله فلسطین را کمرنگ کنند، اما این کنفرانس بر اولویت داشتن مسئله فلسطین برای امت عربی و اسلامی تاکید کرد. هیچ کسی نمی تواند مسئله فلسطین را به حاشیه براند. امام خامنه ای گفت گروه های فلسطینی که با اسرائیل می جنگند باید بر این اساس متحد شوند و جمهوری اسلامی بلافاصله از آنها حمایت خواهد کرد و هر طرف یا گروهی که حاضر به مبارزه با این دشمن نباشد، از آن دور خواهد شد. بیشتر گروه های فلسطینی تاکید دارند که باید تغییر ریشه ای در پیگیری مسئله فلسطین ایجاد شود. مقاومت تنها راهی است که با آن می توان حقوق ملت فلسطین را پس گرفت. 

هیچ کشور دیگری چنین خط مشی را دنبال نمی کند. بلکه رهبری صادق ایران و مردمی که از آن حمایت می کنند، چنین خط مشی را مطرح می کنند. ایران حامی امانتداری در حمایت از مسئله فلسطین است. امام خمینی قدس سره تاکید کرد اسرائیل غده سرطانی است که باید آن را برداشت. این شعار بزرگ و مهم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار