اصفهان؛

شهرستان نطنز مقام اول پرداخت صدقات در استان اصفهان را دارد

بر اساس سرانه پرداخت صدقات در استان اصفهان مردم شهرستان نطنز مقام اول را دارند و میانگین پرداخت صدقه برای مردم نطنز به ازای هر نفر 90 هزار ریال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نطنز  امروز در نشست تخصصی خیران و حامیان جهت رفع مشکلات نیازمندان در محل فرمانداری شهرستان نطنز اظهار کرد: شهرستان نطنز از جمله شهرستان‌هایی است که مردم همواره پشتیبان کمیته امداد امام خمینی بوده‌اند و این کمیته در اجرای طرح‌های مختلف ابلاغی توانسته مقام‌های برتر استانی را به پشتوانه مردم کسب کند.

محمدرضا مؤمنی اردستانی با بیان اینکه در سال جاری حدود 15 میلیارد ریال درآمد از طریق کمک‌های خیران به‌ صورت امانی زکات در نطنز داشته‌ایم، افزود: تمامی این کمک‌هایی که خیران به کمیته امداد امام خمینی اهدا کرده‌اند در بحث عمران و مسکن، اشتغال‌زایی و هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نطنز تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن عید نوروز و ضرورت کمک به ایتام و دستگیری از نیازمندان جهت تهیه سبد غذایی برای نیازمندان به‌ صورت خاص و ویژه نیازمند یاری سبز همه خیران هستیم که قطعاً همکاری و همیاری خیران می‌تواند دل این مددجویان را در شب عید نوروز شاد کند.

وی در ادامه گفت: در طول سال برای نیازهای مددجویان برنامه‌هایی تحت عنوان مشارکت‌های مردمی به ساخت مسکن و بحث فرهنگی و آموزش به‌ صورت متناوب و منظم انجام‌ شده است؛ یکی از برنامه‌هایی که در طول سال 94 این بخش پرداخت وام کارگزاری قرض‌الحسنه به مددجویان بوده که در راستای حل مشکلات مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه 198 نفر مبلغ 3 میلیارد و 460 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده‌ایم.

مؤمنی اردستانی با بیان اینکه یکی از افتخارات مردم شهرستان نطنز اعتقاد ویژه در پرداخت صدقه به نیازمندان است که با افتخار می‌توانیم اعلام کنیم این شهرستان با توجه به سرانه پرداختی صدقات مقام اول استان را دارد و در طول یک سال مبلغ 3 میلیارد و 700 میلیون ریال صدقه پرداخت‌ شده که میانگین پرداخت صدقه برای مردم نطنز به ازای هر نفر 90 هزار ریال است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.