رشیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حضور یک میلیون و ۲۲۴ هزار بازنشسته در کشور/ افزایش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای بازنشستگان

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه و ظرفیت اعزام بازنشستگان به عتبات عالیات خبر داد.

عباس رشیدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: حدود ۱ میلیون و ۲۲۴ هزار بازنشسته در کل کشور وجود دارد که بر اساس آن در صندوق بازنشستگی کشوری در جهت کاهش عوامل موثر در پریشانی‌های اجتماعی پروژه و برنامه هایی تدوین شده است که از جمله آن‌ها اعزام بازنشستگان به سفر‌های زیارتی و سیاحتی است که در دو سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: سال ۹۴ سهمیه ۹۵ هزار نفری اعزام بازنشسته‌ها به سفرهای داخل کشور از جمله آب درمانی محلات و عتبات عالیات در صندوق بازنشستگی در نظر گرفته شده است که این رقم در سال ۹۵ به یکصد و ۵۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در گذشته سهم هر بازنشسته برای داشتن همراه در سفر ۲ نفر بود که به ۳ نفر افزایش پیدا کرده و همچنین کمک هزینه سفر از ۲۵۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

رشیدی گفت: همچنین کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای بازنشستگان به ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است که این سفر‌ها در قالب طرح (در خانه نمانیم) برای بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
پدر منم بازنشسته است خدا کنه بره حج چون دلش خیلی میخواد بره مکه خانه خدا .آرزوشه
دعاکنید
Iran (Islamic Republic of)
ع.معروفی
۰۴:۰۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
سلام خودم وعیالم هردو بازنشسته..سفر مکه وکربلاومشهدوکیش پیشکش. پسرم بامدرک کارشناسی ارشد بصورت قرار دادی دریک شرکت کوچک خصوصی بانصف یک هم رشته اش درشرکت نفت.وروزی 9ساعت شغل پر استرس همرا ه باترس از اخراج..دخترم بامدرک کارشناس ارشد کشاورزی 2سال است ببکار...دامادم بامدرک کارشناسی بعنوان ویزیتور درهوای آلوده اهواز باروزی 10ساعت کار طاقت فرسا باحقوق چندر قاز.. اونوقت شما انتظار داری تا ما بریم مسافرت با کدوم پول...
Iran (Islamic Republic of)
عطا غلامی معلم بازنشسته ازشیراز
۱۰:۲۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
سال 86بازنشسته شدم هیچ وقت پول نداشتم که به زیارت حافظ وسعدی بروم پدربیامرز بازنشستگان از نظر روحی مرده اند فقط زنده هستند زندگی نمی کنند بچه های دانشجو ومجرد وبدون شغل وبدون مسکن دارند لطف
آخرین اخبار