چایهار؛

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند چابهاری

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شناسایی و دستگیری فردی كه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب یک شهروند كرده بود خبر داد.

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند چابهاریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم  فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار کارشناسان  پلیس فتا قرار گرفت. 

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی دقیق و کنترل تراکنش های حساب شاکی متوجه شدند که مبالغی در بازه زمانی از حساب وی برداشت شده است. 

سرهنگ کیخا مقدم افزود: درتحقیقات پلیس مشخص شد فردی به هویت معلوم که از اقوام  شاکی می باشد و بدون اطلاع وی مبالغی را از حساب برداشت کرده است، لذا پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم به پلیس فتا احضار شد. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی شد اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و عنوان کرد؛ که از اعتماد صاحب کارت، سوء استفاده کرده و زمانی که کارت بانکی اش را جهت خرید در اختیارم قرار داد و از غیر فعال بودن پیامک برای تراکنش بانکی مطلع بودم بلافاصله رمز دوم را فعال و اقدام به برداشت وجه جهت خرید شارژ کردم. 
 
 فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات خصوصی و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب های بانکی را در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی شان را فعال کنند تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده به سرعت از آن مطلع شوند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار