همدان

توزیع هزارنشریه در مکان های پرتردد همدان

12 هزار نسخه نشریه به صورت رایگان در فضاهای عمومی و مکان های پرتردد استان همدان توزیع شد.

توزیع هزارنشریه در فضاهای پرتردد همدان
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: این نشریه ها با موضوع های علمی، فرهنگی، هنری، آموزشی، سیاسی و اجتماعی از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان همدان ارسال و پس از دریافت این نشریه ها در مراکز مختلف استان توزیع شد.
 
عاطفه زارعی با بیان اینکه این نشریه ها در 2 نوبت به استان همدان ارسال شد گفت: در نوبت اول 6 هزار و 500 نسخه نشریه در 17 عنوان و در نوبت دوم پنج هزار و 190 نسخه نشریه در 46 عنوان دریافت و در مراکز مختلف توزیع شد.
 
زارعی افزود: یک‌ هزار و 261 نسخه نشریه در 13 ایستگاه‌ مطالعه شهرستان همدان، 255 نسخه در داخل اتوبوس‌های شهری، 750 نسخه نشریه در 10 آرایشگاه‌ زنانه و 595 نسخه نیز در پنج کلینیک درمانی همدان توزیع شده است.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان بیان کرد: 375 نسخه نشریه در نانوایی‌های شهر همدان، 255 نسخه نشریه در کتابخانه‌های مشارکتی همدان و 52 نسخه در زندان همدان در بند زنان توزیع شد.
زارعی اظهار کرد: با دریافت سری دوم از نشریه ، 3 هزار و 348 نسخه از آن در شهرستان همدان و بیش از یک‌ هزار نسخه در شهرستان ملایر نیز توزیع شده است.
 
وی افزود: این طرح با هدف توزیع مناسب منابع اطلاعاتی به ویژه نشریه ها در مکان‌های پرتردد به منظور دسترسی آسان اقشار جامعه و نیز به چرخه درآمدن منابع اطلاعاتی اجرا شد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.