آغاز مسابقات قهرمانی آسیا دوچرخه سواری

مسابقات قهرمانی آسیای دوچرخه سواری جاده فردا در بحرین برگزار می شود و رکابزنان منتخب کشورمان برای حضور در مسابقات هم اکنون در بحرین هستند.

رقابتهای قهرمانی آسیای دوچرخه سواری فردا برگزار می شود/رکابزنان کشورمان هم اکنون در بحرین حضور دارندبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات قهرمانی آسیای جاده از فردا در بحرین آغاز می شود و به این خاطر تیم ملی کشورمان عازم بحرین شدند تا در رشته های استقامت جاده ،تایم تریل تیمی،تایم تریل انفرادی و پیشکسوتان افتخار آفرینی کنند.

این رقابت ها از شنبه ۷ اسفندماه به میزبانی بحرین برگزار خواهد شد و تا ۱۳ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین رکابزنان کشورمان در ماده تایم تریل تیمی مردان در بخش بزرگسالان رقابت خود را آغاز می کنند و روز یکشنبه هشتم اسفندماه مسابقات در بخش تایم تریل انفرادی جوانان(مردان) و تایم تریل بزرگسالان و جوانان (بانوان) و تایم تریل انفرادی پیشکسوتان در چهار رده سنی (بانوان و مردان) برگزار خواهد شد.

دوشنبه نهم اسفندماه نیز رقابت ها در ماده تایم تریل انفرادی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال (مردان) و تایم تریل زیر ۲۳ سال(بانوان)انجام می شود و سه شنبه دهم اسفندماه مسابقات جاده استقامت جوانان به مسافت ۸۹.۶ کیلومتر (مردان) و استقامت جاده بزرگسالان به مسافت ۸۹.۶ کیلومتر (بانوان) خواهد بود،

چهارشنبه یازدهم اسفندماه نیز رقابت ها در بخش استقامت جاده زیر ۲۳ سال به مسافت ۱۱۵.۲ کیلومتر و استقامت جاده جوانان به مسافت ۶۴ کیلومتر (بانوان) انجام خواهد شد.

پنجشنبه دوازدهم اسفندماه نیز رقابت های استقامت جاده بزرگسالان به مسافت ۱۵۳.۶ کیلومتر (مردان) و استقامت جاده زیر ۲۳ سال به مسافت ۷۶.۸ کیلومتر( بانوان) است و پس از آن آغاز مجمع سالیانه و انتخاباتی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار