در آخرین ماه سال به کدام کنسرت برویم؟

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، آخرین کنسرت‌های موسیقی زمستانی برگزار می‌شوند تا سال ۱۳۹۵ را بدرقه کنند.

در آخرین ماه سال به کدام کنسرت برویم؟به گزارش خبرنگارحوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در آخرین ماه سال ۹۵ شاهد چه کنسرت هایی خواهیم بود.
 
حمید حامی خواننده پاپ قصد دارد هفتم و هشتم اسفندماه در حضور دوستداران خود در تالار وحدت کنسرت برگزار کند. قیمت بلیت‌های این اجراها از ۵۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان تعیین شده و ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

گروه «نی‌کوبه» به سرپرستی ابوالفضل محمدقلی نهم اسفند ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌کند. در این اجرا نوازندگان سازهای کوبه‌ای و نی با همراهی همخوان‌ها هنرنمایی خواهند کرد. بلیت‌های این کنسرت ۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
مهدی یراحی ۱۹ اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه و در دو سانس آلبوم جدید خود را اجرا خواهد کرد که بلیت‌های آن از ۴۵ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان قابل خریدن است.

همچنین اولین کنسرت ارکستر «آریابانگ» (آئولوس) روز جمعه ۲۰ اسفند در سالن اریکه ایرانیان و در دو سانس اجرا می‌شود. سانس نخست این کنسرت ساعت ۱۸ و سانس دوم ساعت ۲۱ آغاز می‌شود که بلیت‌های آن از ۴۵ هزار تا ۱۲۰ هزار تومان قابل خریدن است. امین سالمی رهبر ارکستر «آریابانگ» است و سرپرستی این ارکستر را شایان اموری برعهده دارد.

محمدرضا گلزار بازیگر سینما نیز۲۰  اسفندماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. رهبری ارکستر این کنسرت را حامد برادران برعهده دارد. ۴۰ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان قیمتی است که دوستداران گلزار باید برای دیدن این کنسرت پرداخت کنند.

امید حاجیلی نیز در روزهای پایانی اسفند، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغی بین ۴۵ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان، شنبه ۲۱ اسفندماه ساعت ۱۹ و ۲۲ به این کنسرت بروند.
 
احسان خواجه امیری نیز در دو تاریخ ۲۲ و ۲۳ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و در ۴ سانس برای هواداران خود کنسرت برگزار می کند. باوجود اینکه بلیت های این کنسرت ۴۵ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان اعلام شده اما تمام بلیت های آن بفروش رسیده است.
 
سیروان خسروی نیز همچون خواجه امیری در  دو تاریخ ۲۵ و ۲۶ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و در ۴ سانس برای هواداران خود کنسرت برگزار می کند.
 
گروه «دنگ‌شو» که آخرین اجرای خود را در تالار وحدت روی صحنه برد، ۲۶ اسفند با اجرای قطعات آلبوم جدید خود در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران میزبان هواداران خود خواهد بود. بلیت‌های این اجرا که ساعت ۲۲ برگزار می‌شود از ۳۵ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
در شهرستان ها نیز سالار عقیلی و محمد علیزاده در تدارک برپایی کنسرت هستند.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
مردم موندن شب عیدو پیش خانواده رو سیاه نشن .کنسرت کیلو چنده
آخرین اخبار