سمنان؛

اجرای طرح یاوران نماز در مساجد استان

آموزش عمومی، تخصصی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری نشست‌ها ، فعالیت در فضای مجازی و ... از برنامه‌ها و فعالیت‌های این طرح محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حدادیان مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان در حاشیه نشست یاوران نماز گفت: افزایش دانش و آگاهی در زمینه نماز و آموزش شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت دیگر افراد جامعه به فرهنگ نماز از اهداف برگزاری این طرح است.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حدادیان ترویج و اشاعه فرهنگ نماز و فراگیر کردن این فریضه الهی در همه ابعاد آن توسط گروه‌های مردمی، جذب، سازماندهی و تربیت نیروهای کارآمد و ایجاد شبکه‌های مردمی یاوران نماز و ارتقاء سطح کمی و کیفی اقامه نماز در جامعه را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و اظهارداشت: تبلیغ چهره به چهره، تولید الگوی موثر در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز و تولید الگوی مؤثر در زمینه سبک زندگی اسلامی با استفاده از آموزه‌های نماز نیز از جمله راهبردهای طرح یاوران نماز است.
 
وی با بیان اینکه نماز و توجه به فرهنگ نماز، تأثیر بسزایی در جذب جوانان به مساجد و همچنین ایجاد فضای معنوی در بین اقشار مختلف و جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان برعلیه باورها و ارزش‌های اعتقادی و اسلامی جوانان  دارد افزود: آموزش عمومی، تخصصی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها، فعالیت در فضای مجازی و ... از برنامه‌ها و فعالیت‌های این طرح محسوب می‌شود.
 
حدادیان از فعالیت کانون تخصصی نماز در سطح استان خبرداد و گفت: این کانون تخصصی خدمات فرهنگی در خصوص فرهنگ نماز به سایر کانون‌ها مساجد استان ارائه  می دهد.
 
وی تصریح کرد: در سال جاری نشست های مختلف در راستای طرح یاوران نماز با مدیران کانون های تخصصی،مدیران خانه های نور،نشست مشورتی خواهران و... برگزار شده است.
 
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.