همدان؛

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در کبودرآهنگ

همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه با زهرا (س) یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در کبودرآهنگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به همت اداره ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران شهرستان همزمان با ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و به منظور تجدید میثاق با آرمانهای ارزشمند شهداء مراسم یادواره شهدای ورزشکار با حضور جمعی از مسئولین، خانواده های معظم شهداء، ورزشکاران و عموم مردم صبح روز پنجشنبه به مدت 3 ساعت در محل سالن سینما جوان واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ گفت: شهیدان در عرصه ملی و بین المللی در بلندای قله ایستاده اند که تکریم مقام شهداء وظیفه ای همگانی و غیر قابل انکار است.

قهرمانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله مهمترین وظایف تمامی دستگاه های دولتی دانست و افزود: شهیدان این مرز و بوم فداکاری و از خود گذشتگی را از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) آموخته و آن را عملا به اثبات رسانده اند. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان علت امنیت کنونی کشور و ملت را در رشادت های این عزیزان دانست و گفت: نام شهدای اسلام و ایران در تارک تاریخ با عزت و عظمت باقی خواهد ماند و امیدواریم بتوانیم پاسداشت ارزشها و خون شهدا باشیم.

حجت الااسلام زارعی مدیر حوزه علمیه ملایر نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) حضور شهداء را در تمامی عرصه های زندگی بشر با استناد به آیه شریفه شهیدان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند موثر دانست.

وی با بیان روایتی از فاطمه زهرا (س) فرمود: هر کس عبادت خود را به طور خالصانه نزد خداوند بفرستد، خداوند متعال نیز بهترین ها را مصلحت او خواهد کرد که مصداق واضح این روایت امام راحل و شهدا می باشند.

مدیر حوزه علمیه ملایر آرزوی شهادت داشتن را یکی از لوازم اساسی ایمان معرفی کرد و شرط رسیدن به این مهم را دل بریدن از دنیا دانست.

در پایان از دو ورزشکار فرا ملی شهرستان کبودرآهنگ در رشته های کبدی و کاراته با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.