تبریز؛

اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از آغاز اجرای طرح ویژه نوروزی در سراسر استان خبر داد.

اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی در آذربایجان شرقیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یوزباشی گفت: در این طرح علاوه بر حضور شعب کشیک در اداره کل تعزیرات حکومتی تا ساعت 20 هر روز، در روزهای تعطیل نیز از ساعت 8 صبح تا ساعت 14 شعب تعزیرات استان دایر بوده و به پرونده های واصله به صورت ویژه رسیدگی می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: شعب سیار این اداره کل به همراه گشت های مشترک بازرسی دستگاه های متولی امر نظارت در این زمینه فعالیت می کنند.
یوزباشی ادامه داد: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده بین دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و معانت غذا و درمان، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های استان که به نوعی در امر نظارت بر امورات قیمتی و بهداشتی و خدماتی سر و کار دارند شعب سیار این اداره کل در حد ممکن کنار آن ها حضور دارد.
وی گفت: در طرح امسال شکایت ها و گزارش های مردمی از طریق سامانه جدید سازمان تعزیرات حکومتی به صورت اینترنتی و پیامکی به آدرس t135.ir و شماره پیامک 300000135 علاوه بر دریافت حضوری و تلفنی دریافت می شود.
یوزباشی افزود: در زمان برگزاری نمایشگاه بهاره نیز شعبه سیار این اداره کل در محل نمایشگاه حضور خواهد داشت.
وی از شهروندان خواست در صورت مواجه با مشکلاتی مانند گرانفروشی، تقلب و غیربهداشتی بودن کالاها به ویژه مواد غذائی موارد را به بازرسان دستگاه های متولی امر نظارت یا بصورت مستقیم به اداره کل تعزیرات حکومتی از طرق اعلام شده، اطلاع دهند و در صورت طرح شکایت شخصی نتیجه آن را پیگیری کنند.
طرح نظارت نوروزی در ماه پایان هر سال به منظور نظارت بر قیمت و کیفیت کالاها و جلوگیری از گرانفروشی از سوی سازمان های متولی برگزار می شود.
این طرح از اول اسفند شروع و تا 15 فروردین سال آینده ادامه می یابد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.