سلطانی فر:امور جوانان باید تقویت و ساماندهی شود/ از نیروی های کارآمد و جوان بهره ببرید

وزیر ورزش و جوانان با حضور در ساختمان حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان به مسائل مهمی اشاره کرد.

سلطانی فربه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افزود:امروز صبح از ساختمان حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان بازدید کردم. این دو حوزه از جهات مختلف نیاز به یک بازنگری در تشکیلات و سازماندهی در امورشان دارند و باید هم به لحاظ تشکیلاتی و هم محتوایی تقویت شوند.

وی ادامه داد: مذاکراتی با دو معاون اين حوزه ها آقایان رستمی و احمدی داشتم و هم چنین با مدیران کل آنها بصورت تک به تک مذاکرات خلاصه ای انجام دادیم که در این مذاکرات با کارشناسان هم آشنا شدم.

سلطانی فر تاکید کرد: تصورم بر این است که برای رسیدگی به ساماندهی امور جوانان باید یک کار ویژه و اساسی انجام دهیم که از ظرفیت ها و نیروی های جدیدی بتوان استفاده کرد بخصوص از خیل عظیم کارشناسان اساتید و صاحب نظرانی که در دانشگاه های مختلف و رشته های مختلف در امور علوم انسانی و علوم اجتماعی حوزه جوانان صاحب نظر هستند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار های پژوهشی مربوط به وزارت ورزش و جوانان را که حدود یکسال بود تعطیل شده بود در همین اسفند ماه، فعال خواهیم کرد.در کنار فعال شدن شورای عالی جوانان و همچنین ستاد ساماندهی جوانان انشااله در سال آینده در زمینه رسیدگی و ساماندهی به امور جوانان بتوان یکسال ویژه و حرکت جدیدی را در نظر داشته باشیم و انشااله بتوان تاثیر گذاری بیشتری در روند حرکتی دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان و شورای عالی جوانان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار