پوگبا، دومین ورزشکار پردرآمد فرانسه شد

ستاره فرانسوی باشگاه منچستریونایتد دومین ورزشکار پردرآمد سال 2016 کشورش لقب گرفت.

پردرآمدترین ورزشکاران سال 2016 فرانسه از سوی نشریه اکیپ معرفی شدند که بر این اساس تونی پارکر، ستاره  NBA و بازیکن تیم سن آنتونیو اسپرز با درآمد سالانه 19.6 میلیون یورو برای چهارمین سال پیاپی  جلوتر از فوتبالیست های مشهوری مانند پل پوگبا و کریم بنزما عنوان پردرآمدترین ورزشکار فرانسه را از آن خود کرد.

البته پیش بینی می شود پارکر 34 ساله در سال 2017 جایگاه نخست خود  را به پل پوگبا واگذار کند. پوگبا که منچستریونایتد برای خرید او 110 میلیون یورو هزینه کرد ،سال جاری میلادی با احتساب دستمزد و تبلیغات 25میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که ماه مارس 24 ساله خواهد شد، سال 2016 هیجده میلیون یورو درآمد داشت که نسبت به سال قبل از آن 8 میلیون یورو افزایش نشان داد.
 بنزما هم که سال 2015 در جای دوم پردرآمدترین ورزشکار فرانسه قرار داشت ، سال 2016 با درآمد 15.6 میلیون یورویی  به رتبه سوم تنزل یافت.

رده چهارم هم به طور مشترک در اختیار نیکولاس باتوم بسکتبالیست و فرانک ریبری  ستاره بایرن مونیخ است .درآمد هر دوی آنها سالانه 14 میلیون یورو بوده است.

آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکومادرید نیز با درآمد 12.3 میلیون یورویی در جایگاه هفتم جای دارد.
از 50 ورزشکار پردرآمد فرانسه 42  نفر فوتبالیست هستند، هفت بسکتبالیست و سباستین اوگیه، راننده رالی هم از دنیای اتومبیل رانی در این فهرست حضور دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار