ارسال دعوتنامه‌های قانونگذاران دموکرات‌ آمریکا به مهاجران، برای حضور در نخستین جلسه سخنرانی ترامپ در کنگره

قانونگذاران دموکرات‌ آمریکا از مهاجران این کشور دعوت کردند در نخستین جلسه سخنرانی ترامپ در کنگره حاضر شوند.

ارسال دعوتنامه‌های رسمی قانونگذاران دموکرات‌ به مهاجران آمریکا برای حضور در نخستین سخنرانی ترامپ در کنگرهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از الجزیره، قانونگذاران دموکرات آمریکا با ارسال دعوتنامه به افراد غیرآمریکایی و مهاجرانی که سیاست‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، به‌نوعی به آن‌ها آسیب زده است، به‌طور رسمی از آن‌ها دعوت کردند در نخستین جلسه سخنرانی ترامپ (سه‌شنبه هفته جاری) در کنگره حضور یابند. 

نگارنده گزارش سپس می‌افزاید ارسال دعوتنامه‌های رسمی اعضای دموکرات‌ کنگره آمریکا به مهاجران به‌منزله فرستادن پیامی به رئیس‌جمهور این کشور است. 

این دعوتنامه‌ها برای یک پزشک عراقی‌الاصل، یک پزشک پاکستانی، فرزند یک خانواده پناهنده فلسطینی ساکن آمریکا وبسیاری از افراد غیرآمریکایی دیگری که با فعالیت‌های بشردوستانه‌شان به مردم آمریکا و همنوعان خود کمک‌های شایان توجهی کرده‌اند، فرستاده شده است.  

«لوئیس گوتیرز»، نماینده ایلینوی در مجلس نمایندگان آمریکا که از دختریک خانواده پناهنده فلسطینی برای حضور در این جلسه دعوت کرده است، در این خصوص گفت: دلم می‌خواهد ترامپ چهره یک زن، یک مسلمان و کسی که خانواده‌اش -علی‌رغم پناهندگی به آمریکا- به این کشور خدمات شایان‌توجهی کرده‌اند، را ببیند. 

هر یک از قانونگذاران آمریکا می‌توانند در جلسات سخنرانی رئیس‌جمهور این کشور در کنگره، از یک نفر به‌طور رسمی برای حضور در این جلسه سخنرانی دعوت به عمل بیاورند. 

گروهی از قانونگذاران دموکرات اوایل ماه جاری میلادی، با فرستادن نامه به دیگر اعضای کنگره از آن‌ها خواستند از مهاجرانی که علی‌رغم تبعیض علیه آن‌ها، تأثیرات مثبتی بر جامعه آمریکا داشته‌اند- به طور رسمی دعوت کنند در سخنرانی روز سه‌شنبه‌ی ترامپ حضور یابند. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار