گیلان؛

برتری 2 گیلانی در پایان دور پنجم رقابت های شطرنج

2 گیلانی شطرنج باز در پایان دور پنجم رقابت های شطرنج زیر 12 و 14 سال به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، رییس هیات شطرنج گیلان گفت:در ادامه رقابت های شطرنج قهرمانی کشور در رده زیر 12 سال آرین برادران تمدن از گیلان در مقابل سینا ابراهیمی از تهران پیروز شد.

کیومرث بیات با بیان اینکه در این رده پارسا نامداری از فارس در برابر بردیا دانشور از تهران برنده شد افزود: امیرعلی مقصودلو از گلستان با سبحان زحمتی از خراسان رضوی مساوی کرد.

وی اظهار داشت: در رده زیر ۱۴ سال آرش داغلی از گیلان در برابر حامد بهروزی مقدم از کرمان به پیروزی دست یافت و کیارش گلایری از خراسان رضوی در بازی با امیررضاپورآقا بالا از آذربایجان شرقی باخت.

رییس هیات شطرنج گیلان گفت: همچنین در این رده پارسا خالصی از فارس در مقابل با ماهان بانشی از فارس به تقسیم امتیاز رضایت داد.

بیات خاطرنشان کرد: بنابراین در پایان دور پنجم رده ۱۲ سال آرین برادران تمدن از گیلان، امیرعلی مقصودلو از گلستان و بردیا دانشور از تهران به ترتیب با داشتن ۴، ۳.۵ و ۲.۵ امتیاز رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: در رده ۱۴ سال آرش داغلی از گیلان، امیررضاپورآقا بالا از آذربایجان شرقی و ماهان بانشی از فارس به ترتیب با کسب ۴، ۳.۵ و 3 امتیاز در رده های اول تا سوم ایستادند.

 
انتهای پیام/اص
برچسب ها: گیلان ، رقابت ، شطرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.