اینستاگردی؛

تشکر واعظی از نمایندگان به دلیل مخالفت با گران شدن اینترنت

محمود واعظی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از نمایندگان مجلس به دلیل مخالفت با گرانی اینترنت تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به مخالفت نمایندگان مجلس با لایحه پیشنهادی دولت در مورد افزایش قیمت اینترنت در بودجه سال 96 کشور عنوان کرد: ما با طرح افزایش قیمت اینترنت مخالف بودیم.

واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"خوشبختانه مخالفت این وزارت با طرح افزایش قیمت اینترنت به منظور کمک به سایر بخش‌ها، مورد تایید نمایندگان قرار گرفت و این طرح در مجلس رد شد، لذا از نمایندگان محترم مجلس تشکر می‌کنم سیاست این وزارت همواره کاهش قیمت اینترنت به منظور حمایت از توسعه کسب و کارهای اینترنتی و کاهش هزینه‌های خانواده هاست و در همین راستا ما با طرح افزایش قیمت اینترنت مخالف بودیم. "


گفتنی است؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با الحاق بندی از لایحه بودجه جهت افزایش نرخ اینترنت مخالفت کردند. طبق این بند، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف شد به ازای فروش هر مگابایت اینترنت، مبلغ ۱۰ ریال از شرکت‌های فروشنده تا مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد تومان اخذ و نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند تا برای طرح‌های پزشک خانواده استفاده شود.این لایحه پیشنهادی دولت با رای مخالف ۱۶۱ نماینده از مجموع ۲۴۱ نماینده حاضر در مجلس، به تصویب نرسید تا لایحه بودجه در این بخش با حذف این ماده تصویب شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار