تبریز؛

استقبال از پیکر 11 شهید دوران دفاع مقدس فردا در فرودگاه تبریز

مراسم استقبال از پیکر 11 شهید دوران دفاع مقدس فردا دوشنبه 8:30 صبح در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اعلام این خبر گفت : 9 شهید از این شهدا ، گمنام و 2شهید نیز شناسایی شده هستند.استقبال از پیکر 11 شهید دوران دفاع مقدس فردا در فرودگاه تبریز
سردار جعفری افزود : فردا بعد از نماز مغرب و عشا نیز در  مصلای امام خمینی تبریز مراسم شبی با شهدا برگزار خواهد شد.
وی افزود : روز سه شنبه نیز  مساجد مختلف تبریز با حضور پیکر پاک این شهدا عطرآگین می شود.
به گفته سردار جعفری مراسم تشییع 11 شهید گمنام روز چهارشنبه 11 اسفند ساعت 9:30 صبح از میدان شهدای تبریز به طرف میدان ساعت خواهد بود که بعد از اقامه نماز به امامت امام جمعه تبریز ، پیکر یک شهید در محل یگان ویژه نیروی انتظامی ، یک شهید در  پدافند هوایی ارتش و 2 شهید در شهرگوگان تشییع و تدفین خواهد شد.
وی افزود : روز پنج شنبه 12 اسفند هم پیکر 2 شهید در ترکمن چای ، 2 شهید در خسروشاه و یک شهید نیز در م پادگان آموزشی عجب شیر تشییع و تدفین خواهد شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به این که 2 شهید از این 11 شهید ، شناسایی شده هستند افزود : یکی از این شهدا شهید ابراهیم ندیمی اهل مرند و از رزمندگان تیپ 3 لشکر21حمزه ارتش و شهید دیگر هم شهید منصور محمدی  اهل میانه و از رزمندگان بسیجی است.
سردار جعفری افزود : پیکر این 11 شهید در عملیات های محرم در منطقه شرهانی ، عملیات بیت المقدس 7 در منطقه پنجوین ، عملیات بدر در شرق دجله ، عملیات کربلای 4 در منطقه ام الرصاص و عملیات والفجر یک در منطقه فکه تفحص شده است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.