موفقیت در سایه ی مشکلات و معلولیت

توانخواهی که از ابتدایی ترین سال های شروع زندگی پس از دست و پنجه نرم کردن با بیماری فلج اطفال همراهی پاهایش در مسیر زندگی را از دست داده امروز موفقیت های زیادی کسب کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گاهی تابیدن چرخ های ویلچر انگیزه ای می شود که بدون پا در مسیر زندگی بدوی. به سراغ مریم مجیدی درچه رفتیم ، توانخواهی که مرز های توانخواه بودن را گذرانده و توانمند بودن را اثبات کرده است.

او که تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد رشته مطالعات زنان و خانواده ادامه داده است در این راه با مشکلات زیادی روبرو بوده است اما با روحیه ای جنگنده امیدوارست تا مقطع دکتری ادامه تحصیل بدهد.

خانم مجیدی در اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان کارشناس مناسب سازیست و از آنجا که خود با مشکلات معلولان دست به گریبان است بهتر می تواند در نقش کارشناس مناسب سازی خدمت کند.

او با حضور در کنگره های بین المللی توانسته مقام های علمی فراوانی را کسب کند. خانم مجیدی هر روز پس از اتمام کار اداری به کلینیک مدد کاری اجتماعی که خود موسسش بوده می رود و به مشاوره می پردازد .

وی از این راه بیش از 35 زوج معلول را به هم معرفی کرده و موجب ازدواج آنها شده است. از زندگی کاری او که بگذریم زندگی خانوادگیش با وجود همسر و فرزندش دریایی از آرامش است او با صبر و توکل به خدا زندگی خانوادگی خود را تا این مرحله از شکوفایی رسانده است.

از فعالیت های دیگر خانم مجیدی می توان به تشکیل 3 تیم والیبال نشسته و مربیگری درجه 2 اشاره کرد که سلامت و تندرستی را برایش به ارمغان آورده است .

حالا او انگیزه ایست برای توانخواهانی که امید خود برای ادامه تلاش در زندگی را از دست داده اند و با دیدن زندگی شاد و موفق خانم مجیدی در راه تلاش گام برمی دارند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۱:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
یه عکس از همسر و فرزندش هم بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۱:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
عکس های بیشتر بذارید
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۱:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
یه عکس از همسر و فرزندش هم بگذارید.