کربکندی: آبی های خوزستان فریب الجزیره را نخورند/ امیدوارم کم تجربگی کار دست استقلال ندهد

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سبک بازی استقلال شاداب است اما امیدوارم کم تجربگی کار دست این تیم ندهد.

کربکندی: آبی های خوزستان فریب الجزیره را نخورند/ امیدوارم کم تجربگی کار دست استقلال ندهدمحمدرضا کربکندی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار استقلال خوزستان مقابل الجزیره امارات بیان کرد: این تیم در هفته نخست برخلاف پیش بینی عمل کرد و پیروزی خوبی را مقابل الفتح عربستان به دست آورد. این برد از لحاظ فوتبالی و سیاسی ارزش بالایی داشت اما طبیعی است که با توجه به بضاعت استقلال خوزستان کار سختی پیش روی این تیم قرار دارد.

وی افزود: به هر حال شاگردان پورموسوی باید همان روند بازی با الفتح را مقابل الجزیره هم ادامه دهند و از نام حریف ترسی نداشته باشند. الجزیره جزو قدرت های فوتبال امارات محسوب می شود و شکست سنگین این تیم در بازی قبلی مقابل لخویا نباید نماینده کشورمان را فریب بدهد.

کربکندی درباره تقابل استقلال تهران با التعاون عربستان تصریح کرد: متاسفانه ضعف تیم های ایرانی روی ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره ها در بازی قبلی استقلال مقابل الاهلی امارات به خوبی چشم آمد و در دیداری که نماینده کشورمان می توانست بازنده نباشد، روی این ضعف نتیجه را به حریف اماراتی واگذار گرد.

وی ادامه داد: دیدار با التعاون اهمیت فوق العاده ای برای تیم منصوریان دارد و امیدوارم بی تجربگی استقلال بازهم کار دست این تیم ندهد. آبی پوشان پایتخت شاداب و باانگیزه هستند اما بازیکنان خارجی باتجربه تیم های عربی تا حدی تعادل را در لیگ قهرمانان آسیا به هم می زنند و ورق را به سود آن ها سنگین تر می کنند. این موضوع در ناکامی سال های اخیر نمایندگان کشورمان تاثیر زیادی داشته است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: میزبانی تیم های ایرانی از نمایندگان عربستان در عمان به ضرر ما تمام می شود چراکه سبب می شود تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس از حمایت نزدیک به 100 هزار هوادار محروم شوند. بدون شک اگر عربستانی ها به ایران می آمدند کار بسیار سخت تری داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار