سرعت و نظم فاکتورهای استقلال خوزستان است

محصص:جوان های منصوریان از شکست مقابل الاهلی درس گرفته اند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:شاگردان منصوریان در دیدار با الاهلی موقعیت های گلزنی خوبی داشتند اما از روی بدشانسی مقابل این تیم شکست خوردند.

مرتضی محصص در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار استقلال مقابل التعاون عربستان تصریح کرد: استقلال با وجود شکست مقابل الاهلی نمایش خوبی داشت و در حمله و دفاع تاکتیک های حساب شده ای ارائه کرد. شاگردان منصوریان مقابل حریف اماراتی موقعیت های گلزنی خوبی هم خلق کردند اما با بدشانسی در آخرین دقایق بازی شکست خوردند. 

وی افزود: بدون شک تجربه گرانبهای استقلال مقابل الاهلی برای بازی فردا به این تیم کمک می کند. آبی پوشان پایتخت از جوان گرایی بهره برده اند و جایگاه سومی این تیم در لیگ برتر شانسی نیست و تعادل مناسبی بین خطوط استقلال به چشم می خورد. نورافکن و ابراهیمی در بین هافک دفاعی های کنونی فوتبال ایران بهترین زوج هستند و علی قربانی و کاوه رضایی هم عملکرد قابل تعریفی در خط حمله دارند.

محصص در ادامه خاطرنشان کرد:با توجه به در اختیار داشتن کادرفنی توانمند اگر استقلال بدشانسی نیاورد و از شکست مقابل الاهلی و گل خوردن روی ضربات ایستگاهی درس گرفته باشد بدون شک می تواند التعاون را شکست دهد. بازی بدون توپ بازیکنان این تیم در هفته های اخیر باید تداوم داشته باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره دیدار استقلال خوزستان با الجزیره امارات بیان کرد: سرعت و نظم جزء فاکتورهای بازی استقلال خوزستان است. بیت سعید، طیبی، شیخ ویسی در پست های خود جزء آماده ترین نفرات فوتبال ما هستند و کادرفنی لایق این تیم به خوبی تاکتیک هایش را به بازیکنان القا می کند.

وی ادامه داد: هرچند استقلال خوزستان از لحاظ مالی با حاشیه مواجه است اما اعضای این تیم به خوبی مقاومت کرده اند و امیدوارم از شروع خوب در لیگ قهرمانان مغرور نشده باشند.

عضو کمیته آموزش و توسعه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: الجزیره از قدرت های فوتبال امارات به شمار می رود که از لحاظ مالی هم جزو ثروتمند ترین تیم های خاورمیانه محسوب می شود. با این وجود باتوجه به قدرت شاگردان پورموسوی در ضربات ایستگاهی می توان به برتری این تیم امیدوار بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
امیدهای تیم ملی
آخرین اخبار