حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی از برگزیدگان کتاب سال «حبیب»

بنیاد شعر و ادبیات داستانی در راستای حمایت از جریان‌های سالم ادبی و مردمی، با اهدای جوایز نقدی از برگزیدگان شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور حمایت می‌کند.

حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی از برگزیدگان کتاب سال «حبیب»
به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان؛ بنیاد شعر و ادبیات داستانی در راستای حمایت از جریان‌های سالم ادبی و مردمی، با اهدای جوایز نقدی از برگزیدگان شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور حمایت می‌کند.
 
این بنیاد اعلام کرد که همانند دو دوره گذشته، برگزیدگان جشنواره ادبی انتخاب کتاب سال حبیب را مورد حمایت قرار خواهد داد.
 
بر اساس این گزارش، برگزیدگان هر بخش 20 میلیون ریال و تقدیرشدگان هر بخش 10 میلیون ریال از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.
 
مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، پیش از اینها در مورد تقدیر از برگزیدگان کتاب سال شهید غنی‌پور گفته بود که خودش را متعهد می‌داند تا از جشنواره‌ای به قدمت، سلامت و خاستگاه جشنواره حبیب بیش از این‌ها حمایت کند؛ اما از آنجا که شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه علیه‌السلام اعلام کرده است، حمایت‌ها به سمت برگزیدگان و کتاب‌های برگزیده برود، هدیه بنیاد شعر و ادبیات داستانی به برگزیدگان و تقدیرشدگان تعلق خواهد گرفت.
 
به گفته وی، انتخاب‌های یک نهاد مردمی و مسجدی با گروه نویسندگانی که در کار انتخاب‌ها هستند، کتاب‌ها را قابل اعتماد می‌کند و من در هر مسئولیتی که باشم از جشنواره‌های مردمی و مسجدی حمایت خواهم کرد. چرا که این را وظیفه خود می‌دانم تا امکانات بنیاد را به سمت توسعه و گسترش ادبیات سالم و متعالی که خاستگاهش مساجد یا نهادهایی مردمی و دینی است، ببرم.
 
کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور، امروز دوشنبه 9 اسفند با معرفی برگزیدگانش در شبستان مسجد جوادالائمه علیه‌السلام به کار خود پایان خواهد داد. این جشنواره را زنده‌یاد امیرحسین فردی و جمعی از نویسندگان فعال در این مسجد پایه‌گذاری کرده‌اند و همه ساله در اسفندماه، همزمان با سالگرد شهادت شهید حبیب غنی‌پور، نویسنده کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 
انتهای پیام/
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار