اولین بانوی شرکت‌کننده در لیگ پاراموتور کشور

در اولین دوره مسابقات لیگ پاراموتور کشور، تنها بانوی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها از اصفهان بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فاطمه افتخاری بانوی خلبان پاراموتور اصفهانی  اظهار کرد: اولین دوره مسابقات لیگ پاراموتور کشور از سوم تا ششم اسفند ماه جاری در یزد با مدیریت فنی استان اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها با حضور خلبان‌هایی از سراسر کشور صورت گرفت، افزود: من تنها بانوی شرکت‌کننده در این مسابقات بودم.

بانوی خلبان پاراموتور اصفهانی ادامه داد: مسابقات به صورت حذفی در سه مرحله برای راند انتخابی انجام شد که 8 خلبان به راند یک‌چهارم نهایی و 4 خلبان به راند نیمه نهایی راه پیدا کردند؛ در نهایت نیز نفرات برتر اول تا سوم مشخص شدند.

وی تصریح کرد: خودم با راه یافتن به راند یک‌چهارم نهایی، نهایتا در همین مرحله حذف شدم؛ در پایان از نفرات برتر اول تا سوم و من که تنها بانوی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بودم، تقدیر به عمل آمد.

افتخاری اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری مسابقات لیگ پاراموتور در 5 راند در سال 2017 میلادی، در سراسر کشور، امیدوار هستیم مسابقات بعدی در اصفهان برگزار شود؛ در واقع چهار مسابقه دیگر در پیش خواهیم داشت که امیدواریم طبق برنامه انجام گیرد.

وی عنوان کرد: برگزاری اینگونه رقابت‌هاهم برای جهت‌دار کردن تمرینات انگیزه ایجاد می‌کند و هم عرصه‌ای برای آموزش و رقابت به وجود می‌آورد؛ با توجه به اینکه بانوان در این رشته کم‌تعداد هستند اگر به شرکت در مسابقات تمایل نشان دهند، می‌توانند در رتبه‌بندی، در سطوح بالا قرار گیرند.

بانوی خلبان پاراموتور اصفهانی ادامه داد: پاراموتور دقت و ظرافت خاصی را می‌طلبد که بانوان به خوبی از عهده آن برمی‌آیند حتی افرادی که در پاراگلایدر فعالیت می‌کنند اگر به سمت این رشته بیایند، قطعا نتیجه می‌گیرند و به موفقیت می‌رسند. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.