۸۰۰ هزار عضو انجمن اولیا و مربیان در سطح کشور داریم

سرپرست دفتر انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گفت: به طور کلی در ۹۰ هزار مدرسه انجمن اولیا و مربیان و ۸۰۰ هزار عضو انجمن اولیا و مربیان در سطح کشور داریم.

۸۰۰ هزار عضو انجمن اولیا و مربیان در سطح کشور داریم
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نورعلی عباسپور سرپرست دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان اظهار داشت: نیاز اصلی جامعه و افراد این است که در بخش کتاب و کتابخوانی توانمند شوند تا بتوانند در موقعیت‌ها تصمیم گیری‌های لازم و درستی بکنند.

سرپرست دفتر انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش بیان کرد: نگاه و توجه به امر کتاب و کتاب‌خوانی متضمن پویایی و بالندگی جامعه و حاکمیت دولت‌ها می‌باشد، نگاه و رویکرد ما این است که اولیا مورد توجه قرار بگیرند و اگر آگاهی و شناخت اولیا را نادیده بگیریم آسیب‌ها روز به روز بیشتر خواهد شد.
 
عباسپور اضافه کرد: تلاش ما این است که روز به روز و سال به سال در این جلسات و همایش‌ها توجه خاصی به حوزه خانواده و فرهنگ کتاب‌خوانی شود.

وی گفت: ما شرایط را به گونه‌ای فراهم می‌کنیم که انجن اولیا و مربیان با توجه به پتانسیل گسترده‌ای که دارد حمایت همه جانبه از این انجمن صورت گیرد.
 
عباسپور یادآورشد: ارتباط ما با اولیا خوب است به طوری که در ۹۰ هزار مدرسه انجمن اولیا و مربیان و حدود ۸۰۰ هزار عضو انجمن اولیا و مربیان داریم و با این فضا‌ها ارتباطات خود را باید دانشگا‌ها افزایش داده و تقویت کنیم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار