میثاقیان: من مربی رایگان هستم/ زورمان را می زنیم تا سیاه جامگان در لیگ بماند

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: چشم داشتی به مسائل مالی ندارم اما تمام زورمان را برای باقی ماندن این تیم در لیگ برتر فوتبال به کار می گیریم.

میثاقیان: مربی مجانی هستم/ زورمان را می زنیم تا سیاه جامگان در لیگ بمانداکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد حضورش در تیم سیاه جامگان بیان کرد: سیاه‌جامگان تیم شهر من است و من دوست داشتم در این شرایط سخت به تیم شهرم کمک کنم و زمانی که مدیران تیم پیشنهاد سرمربی تیم شان را ارائه کردند بدون درنگ به آن پاسخ مثبت دادم.

وی افزود:باید بگویم از روزی که به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدم تمام سعی ام براین بود تا بتوانم مشکلات مالی تیم را کاهش دهم و خوشبختانه با مساعدت مدیران باشگاه قرار است امروز حدود 10درصد از مطالبات مالی بازیکنان را به حساب آنها واریز کنیم.در بیشتر تیم هایی که سرمربیگری کرده ام بدون هیچ چشم داشتی با تمام وجود برای موفقیت آن تیم تلاش کرده ام. به هرحال من مربی مجانی محسوب می شوم و کار کردن در چنین وضعیتی را سخت نمی دانم.

میثاقیان درباره دیدار با استقلال بیان داشت: استقلال یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که قدرت این تیم در ورزشگاه آزادی و حضور تماشاگرانش افزایش می یابد. البته ما هم ناامید نیستیم و با جوانانی که در اختیار داریم می توانیم برای این تیم در تهران مشکل ساز شویم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان درباره شانس ماندگاری سیاه جامگان در لیگ برتر تصریح کرد: هشت بازی تا پایان لیگ باقی مانده و در این مدت سعی داریم در داخل و بیرون از خانه با انجام بازی های قابل قبول و جمع کردن امتیازات لازم، تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. به هر حال زورمان را می زنیم تا سیاه جامگان در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار