کرمانشاه؛

رصد کیفیت شیر توزیعی در مدارس کرمانشاه

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از آغاز طرح بازرسی و نمونه‌برداری کارشناسان این اداره کل از شیر توزیعی در سطح مدارس استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ محمودرضا نیازی گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی و به استناد مصوبات کارگروه هماهنگی توزیع شیر مدارس استان و در راستای اعمال ماده ۴ قانون سازمان ملی استاندارد، برای اطمینان از کیفیت شیر تولید شده و انطباق آن با استاندارد ملی، کیفیت شیرهای استریلیزه و پاستوریزه توزیع‌شده در سطح مدارس برای استفاده دانش آموزان توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان به‌صورت مستمر و جامع انجام خواهد گرفت.

مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت سالم بودن شیر مدارس و تأثیر آن بر سلامتی دانش آموزان، گفت: از ابتدای طرح توزيع شير مدارس در دی ماه، هفت مورد بازرسی و نمونه‌برداری از محل تولید، نگهداری و توزیع شیر مدارس مربوط به چهار شرکت تولیدی برنده مناقصه و طرف قرارداد اداره کل آموزش و پرورش استان جهت توزیع شیر مدارس انجام شده است.

نیازی افزود: نمونه‌ها جهت مطابقت با استانداردهای ملی مربوطه در فاکتورهای فیزیکی، شیمیایی و میکروبی در آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد استان کرمانشاه در حال آزمون بوده و نتایج آزمون‌ها به اداره کل آموزش و پرورش استان انعکاس می‌یابد.

انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.