همتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحیه تشکیلاتی جبهه مردمی نیروهای انقلاب حفظ شود/ تغییر سالانه اعضای شورای مرکزی جبهه

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی تاکنون همه فعالیت‌هایش را با سیستمی دموکراتیک و مبتنی بر انتخابات پیش برده است.

روحیه تشکیلاتی جبهه مردمی نیروهای انقلاب حفظ شود/ تغییر سالانه اعضای شورای مرکزی جبههعلی همتی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با تفاوت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با ائتلاف‌های دوره‌های گذشته اظهار داشت: تفاوت اصلی این جبهه با سایر ائتلاف‌ها از عنوان ‌آن کاملا مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از بطن و بدنه اقشار مختلف جامعه به وجود آمده است، ادامه داد: جبهه مردمی تاکنون همه فعالیت‌هایش را با سیستمی دموکراتیک و مبتنی بر انتخابات پیش برده است.

همتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در چه صورت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌تواند همگرایی پایداری را بین اصولگرایان ایجاد کند و صرفا مختص به انتخابات نباشد، گفت: مهم این است که صرف نظر از نتیجه انتخابات، اعضا و حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب، روحیه تشکیلاتی خود را حفظ کرده و ضرورت فعالیت‌های گروهی‌شان را فراموش نکنند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها طوری انجام گرفته که ترکیب شورای اقشار، شورای استانی و شورای مرکزی جبهه مردمی هر سال با انتخابات و فراخوان نیروهای انقلابی سراسر کشور تعیین شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار