رئیس شبکه الکوثر صدا و سیما ترویج تفکر بسیجی را در جبهه مقاومت سوریه عامل اصلی ایستادگی مردم این کشور در برابر تجاوزگری تروریست ها دانست.

گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی در بناببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛احمد سادات در یادواره شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی در دانشگاه سراسری گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی در بناب بناب گفت : از ۷۰ کشور جهان  برای از بین بردن حکومت سوریه اقدام کرده بودند اما موفق نشده اند.
وی افزود :  هزاران نفر از نیروی سوری متشکل از گروه‌های شیعه، سنی و مسیحی با تأسی از قدرت مدافعان حرم و بسیج ایران در کنار هم  آموزش دفاعی می بینند.
وی حضور ایران در سوریه را صرفاٌ حضوری مستشاری دانست و گفت  :مقاومت اسلامی در سوریه فقط از تفکرات  جمهوری اسلامی استفاده کرده به طور که تعداد شهدای مدافع حرم ایرانی در سوریه به بیش از ۱۲۰۰ نفر نمی رسد .
رئیس شبکه الکوثر تصریح کرد : مدافعان حرم زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) هستند.
در این یادواره از خانواده های شهدای مدافع حرم استان تجلیل شد.
همچنین یاد و خاطره 217 شهید ملکان و شهدای حرم و دانشجو در این شهرستان گرامی داشته شد .
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این مراسم گفت: امروز ایران به عنوان یک قدرت برتر در دنیا شناخته شده است وبدون حضور ایران حل مسائل جهانی مشکل است.
حجت الاسلام کاملی فر افزود :  تشکیل بسیج مردمی در کشورهای سوریه ،عراق و یمن  تحول عظیمی است که انقلاب اسلامی ایران  ایجاد کرده ونام بسیج فراتر از مرزهای جغرافیای لرزه برجان استکبار جهانی انداخته است.گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی در بناب
وی گفت: رمز ماندگاری وثبات این انقلاب  ادامه راه خون سرخ شهداء  وتبعیت از ولی فقیه است و این همان وصیت  شهداست.
حجت الاسلام کاملی فر گفت:برخی ها  انقلاب گری را تندروی قلمداد می کنند وبا این بهانه عده ای را از عرصه مدیریت  حذف کرده اند چنانکه امیرالمومنین امام علی (ع)را به این بهانه حذف کردند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به تهدیدات رییس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا افزود:زمانی که ماهیچ امکانات و تجهیزاتی نداشتیم به برکت خون شهداء و ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام هشت سال در مقابل آمریکا و 50 کشور دنیا ایستادیم و امروز هم با صلابت تر از گذشته خواهیم ایستاد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.