در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سند دار شدن بیش از 3 میلیون و200 هزار واحد مسکونی روستایی

معاون عمرانی بنیاد مسکن گفت: سند دار کردن واحدهای مسکونی در روستاها وشهرهای کوچک اقدام بسیار بزرگی بود به همین منظور تا به امروز 3 میلیون و200 هزار واحد مسکونی سنددار شدند.

سند دار شدن بیش از 3 میلیون و200 هزار واحد مسکونی روستایی
محمدرضا شاملو معاون عمرانی بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار حوزه  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه 3 میلیون و 200 هزار واحد مسکونی روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر سند دار شدند گفت:سند دار کردن واحدهای مسکونی در روستاها وشهرهای کوچک اقدام بسیار بزرگی بود و مردم در این مناطق چندین بار پیگیر این موضوع شده اند.
 
وی درادامه افزود: در طول سه برنامه توسعه گذشته پیگیر سند دار شدن واحدهای مسکونی روستایی بودیم که بعداز گذشت چند سال این اقدام صورت گرفت.
 
معاون عمرانی بنیاد مسکن تصریح کرد: این اقدام بسیار با ارزش  از نظر اقتصادی و حقوقی است  که با همکاری بنیاد مسکن و سازمان ثبت اسناد و املاک انجام شده و مشکلات بسیاری از افراد برطرف شد.
 
شاملو اظهار داشت:  با پیگیری های انجام شده کار سند دارکردن واحدهای مسکونی  انجام شد و تبدیل به قانون دائمی شده و این موضوع در شهرهای زیر 25 هزار نسبت به سایر شهرها بیشتر شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار