بندرعباس؛

نام نویسی 2 داوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب

تعداد داوطلبان برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه غرب هرمزگان به 2 نفر رسید.

 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: در روز نخست یک داوطلب 30 ساله و روز دوم نیز یک داوطلب 49 ساله با حضور در ستاد انتخابات مرکز بندرلنگه نام نویسی کردند.

وی افزود : این داوطلبان دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن تابعیت ایران، وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت مطلقه فقیه، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن، نداشتن سوءشهرت در حوزه انتخابیه و سلامت جسمانی را از شروط نام نویسی در انتخابات مجلس عنوان کرد.

بهروز اکرمی گفت : داوطلبان می توانند تا 14 اسفند در ساعات اداری با مراجعه به فرمانداری بندرلنگه و وزارت کشور نام نویسی کنند .
 
وی در خصوص افراد مجاز به رای دهی در انتخابات افزود : تنها افرادی که در دوره قبل در شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک رای داده اند و یا مهر انتخابات مجلس دهم در شناسنامه آنها ثبت نشده است می توانند در این انتخابات رای دهند.

 حوزه انتخابیه غرب هرمزگان شامل بندرلنگه، پارسیان وبستک یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان  زمان نام نوسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را 30 اسفند تا 6 فروردین 96 اعلام کرد.
 
انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنچمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردبیهشت سال 96 برگزار می شود.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.