مصوبات جلسه کمیته داوران فدراسیون کشتی اعلام شد

پس از برگزاری آخرین جلسه کمیته داوران فدراسیون کشتی مصوبات این نشست اعلام شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصوبات این نشست به شرح زیر است:
 
1-  مقرر گردید پیرو آزمون به عمل آمده،  نفراتي که بالاتر از نمره 90 را در آزمون های شرکت در کلاس استاژ بین المللی از ميان داوران ممتاز ملی ويژه كسب كرده اند، به كلاس استاژ ذيربط  اعزام شوند. چهار نفر بالاي نمره نود در اين دوره به شرح ذیل ميباشند:  
-  مهدی رضایی قلعه(مازندران)  ٩٣/٧٢
-  امین رضاپور (گیلان) ٩١/٤١
-  سالار بالی تبار (مازندران) ٩١
-  عدنان خدادادی (کردستان) ٩٠/٥٠
2-  مقرر گردید داورانی که مطابق نظام نامه نوبت اعزام دارند،اما به دلیل کنسل شدن اعزام تيم به سفر ذيربط و يا هر دليل ديگري ، از اعزام مذكور باز مانده , تا پایان همان سال میلادی در ليست اعزام هاي بعدي قرار گيرند. اما در صورت پايان سال ميلادي و اعلام ارتقاء یا تنزل درجه از سوي اتحاديه و قرار گرفتن در ردیف داوران بین المللی در درجه جدید، اعزام انها براساس درجه جدید انجام خواهد شد.  
3-  مقرر گردید داوران اعزامي تیم های منتخب استانی که از سوی فدراسیون كشتي، به عنوان تیم منتخب ملی به تورنمنتهاي بين المللي اعزام می گردند، از طریق نظام نامه اعزام مشخص و انتخاب شوند.  
4-  مقرر گردید تاریخ آزمون طرح گلخانه ای مشخص گردیده و از طریق کمیته داوران و انستیتو کشتی در اسفندماه 95 برگزار شود. هم چنين کلیه سیاست های گلخانه ای پيشنهادي از سوي كميته داوران تا 15/12/95 به فدراسیون کشتی اعلام گردد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.