یزد؛

حذف تولید شن و ماسه آبرفتی رودخانه‌ها

تولیدات شن و ماسه را نمی توان با یک بار مردودی پلمپ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد اصغرزاده معاون فنی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان یزد گفت: به شدت با کمبود نیرو مواجه هستیم و مجبوریم یک کارشناس را برای بررسی و ارزیابی 450 واحد قرار دهیم.

وی افزود: تولیدات شن و ماسه را نمی توان با یک بار مردودی پلمپ کرد بلکه تنها یک کارمند مسئول بررسی و پلمپ واحدهای شن و ماسه است اما این امکان ندارد که به دلیل یک مشکل واحد پلمپ شود.

اصغرزاده با اشاره به اینکه قرار بوده از چندسال گذشته به سمت مصالح کوهی گام برداریم خاطر نشان کرد: برخوردهای قهری و تعطیلی تبعات اجتماعی دارد و نمی‌توانیم چنین اقدامی را داشته باشیم بنابراین ضروری است که همه دستگاه‌ها و واحدهایی که توانایی فنی دارند در این زمینه یاری کنند.

معاون فنی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تصریح کرد: باید واحدها به سمت تولید مصالح کوهی بروند و بر اساس استانداردها تولید کنند و تولید شن و ماسه  آبرفتی رودخانه‌ها حذف شود.

اصغرزاده با بیان اینکه سالانه از هر واحد سه تا چهار بار بازدید انجام می‌شود تصریح کرد: متاسفانه برخی واحدهای تولیدکننده شن و ماسه از برخی دستگاه‌ها امان‌نامه می‌آورند و یا مورد سفارش قرار می‌گیرند و این مسئله موجب می‌شود تا برخوردها جدی نباشد و یا بی‌تاثیر نشان داده شود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار