اخوان: تیم ما از اشتباهات داوری متضرر شده است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: طبق آمار تیم های اصفهانی به خصوص تیم ما بیشترین آسیب از اشتباهات داوری دیده است.

مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم ما از اشتباهات داوری متضرر شده است و این موضوع هم طبق نمودار عملکرد داوران مشخص شد. به هر حال طی نامه ای به کمیته داوران خواستار رعایت عدالت از سوی داوران شدیم. 

وی درباره وضعیت مصدومیت محمود قائدی فر بیان کرد: این بازیکن به علت مصدومیت در بازی برابر پرسپولیس با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و طبق نظر پزشک تیم به مدت 6 ماه قادر به همراهی تیم نیست و 8 بازی باقیمانده لیگ برتر هم از دست داد. 

اخوان درباره اینکه بازیکن جدیدی جایگزین قائدی رحمتی می شود یا نه، تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی به پایان بازی های لیگ شانزدهم نمانده است، براین اساس بازیکن جدیدی به خدمت نمی گیریم و با همین نفرات لیگ را به پایان می رسانیم. 

سرپرست تیم سپاهان درباره تغییر و تحولات در کادرفنی بعد از دربی اصفهان گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و اعضای هیئت مدیره درباره این موضوع تصمیم می گیرند. 

وی درباره بازی دربی اصفهان افزود: دربی اصفهان از حساسیت بالایی برخوردار است و هر دو تیم نیاز به سه امتیاز این بازی دارند. به هر حال امیدوارم تیم ما برنده دربی اصفهان شود. 

اخوان در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه یک بازی دوستانه برابر تیم امید سپاهان امروز در باغ فردوس برگزار می کنیم تا آماده دربی اصفهان شویم. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار