سرپرست باشگاه راه آهن: صورتمان را با سیلی سرخ نگه داشته ایم/ هر لحظه امکان انحلال راه آهن وجود دارد

رشیدی گفت: شرایط در تیم راه آهن اصلا خوب نیست و هر لحظه امکان دارد که اتفاق جدید و عجیبی برای این تیم ریشه دار رخ دهد.

سرپرست باشگاه راه آهن: صورتمان را با سیلی سرخ نگه داشته ایم/  هر لحظه امکان انحلال راه آهن وجود داردحسین رشیدی سرپرست باشگاه راه آهن تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین شرایط تیمش افزود: 99 درصد مشکلات تیم راه آهن مدت هاست که پیرامون مسائل مالی این باشگاه می باشد و این مشکلات همچنان به قوت خود باقی است و برای به پایان رساندن بازی ها لیگ دسته اول، در حال حاضر صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته ایم.
 
وی ادامه داد: تا به حال از هیچ جایی حمایت های مالی برای تیم راه آهن صورت نگرفته است و خود بازیکنان و خانواده هایشان برای گذراندن امورات تیم، هزینه هایی را متقبل می شوند و متاسفانه اعتراف می کنم که تا به حال اصلا نتوانسته ایم، تعهدات باشگاه نسب به قرارداد بازیکنان را انجام دهیم.
 
سرپرست باشگاه راه آهن در خصوص سایر مشکلات این تیم تصریح کرد: در نیم فصل تیم ما حدود 15 بازیکن را به دلیل نبود منابع مالی از دست داد و در حال حاضر هم اگر نتیجه ای کسب می شود به دلیل غیرت و تعصب کادر فنی و بازیکنان است.
 
وی در خصوص رفت آمد چند سرمربی برای هدایت راه آهن در طول این فصل اظهار داشت: ما بعد از پاشازاده که در نیم فصل اول زحمات زیادی را برای تیم کشید، استحقاری را به عنوان سرمربی معرفی کردیم اما این مربی هم به دلیل مشکلات مالی تصمیم به جدایی از تیم گرفت، که پس از آن تجسسی از همان کادر فنی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد تا اینکه با سیروس دین محمدی به توافق رسیدم و او به جمع ما پیوست و با همه این نفرات مشکلات راه آهن را مطرح کرده ایم و اگر هم نمی گفتیم از طریق رسانه ها همه متوجه مشکلات عدیده تیم می شدند پس در راه آهن چیزی برای پنهان کردن نداریم.
 
رشیدی در خصوص پرونده های تیم راه آهن در کمیته حل اختلاف فیفا هم اذعان داشت: 4 پرونده متعلق به فصول پیش است که متاسفانه مدیران وقت نتوانسته اند رضایت بازیکنان را جلب کنند اما اخیرا در جلساتی که با نمایندگان 2 بازیکن در تهران داشته ام فکر می کنم بتوانیم مشکل آن ها را برطرف کنیم، البته پرونده ها هیچ کدام به مرحله صدور رای نرسیده اند اما در مکاتباتی که با فیفا داشته ایم می خواهیم حداقل برای صحبت کردن و حل مشکلات زمانی را از شاکیان بگیریم.
 
وی در ادامه افزود: راه آهن در حال حاضر به یک حامی مالی نیاز دارد تا بتواند از این منجلاب خارج شود که در این صورت ما دوباره می توانیم نام راه آهن را در کنار تیم های بزرگ فوتبال کشورمان در حالی ببینیم که شایسته قدیمی ترین، ریشه دار ترین و اولین تیم باشگاهی باشد.
 
سرپرست باشگاه راه آهن در خصوص سرنوشت این تیم بیان داشت: تلاش ما این است که به سرنوشت تیم هایی مثل پاس دچار نشویم و با بازیکنان هم قسم شده ایم که تا پایان فصل ادامه دهیم و برای راه آهن فعالیت کنیم و بقیه موضوعات را به عزیزانی واگذار می کنیم که مسئولیت این مجموعه را بر عهده دارند.
 
وی در خصوص اینکه آیا این تیم منحل می شود یا خیر نیز خاطر نشان کرد: بدون شک اگر شرایط به همین منوال پیش رود احتمال هر اتفاقی هست نه تنها راه آهن بلکه هر تیمی اگر مشکلات مالی داشته باشد و این موانع از سر راهش برداشته نشود باید منتظر اتفاقاتی بود که بدون شک جلوه خوبی برای فوتبال کشورمان نخواهد داشت.
 
 
انتهای پیام/
 

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار