آخرین تحولات میدانی سوریه؛

تسلط نیروهای سوری بر 84 کیلومتر مربع از اراضی سوریه/ گزارش 10 مورد نقض آتش‌بس از سوی تروریست‌ها

ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع جبهه‌النصره در حومه حما و ادلب، شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هدف قرار دادن مواضع جبهه النصره در حومه حما و ادلب، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند و تسلیحات آنان را منهدم ساختند.

ارتش سوریه در عملیاتی یکی از مقرهای گروه تروریستی جبهه النصره را در روستای "دیر الشرقی" در منطقه معره نعمان در جنوب ادلب هدف قرار داد. در این عملیات 10 تروریست به هلاکت رسیده و 2 خودروی سنگین منهدم شدند.

همچنین ارتش سوریه با تعقیب تروریست ها در مناطق کوهستانی حومه ادلب و هدف قرار دادن یک مقر تروریست ها در شهر اریحا، 12 تروریست را به هلاکت رساند.

در دیرالزور نیز نیروی هوایی ارتش سوریه مقر تروریست های داعش را در مزارع اطراف فرودگاه منهدم کرد. در این حملات بیش از 15 تروریست کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، تروریست‌ها در حملاتی خمپاره ای به مناطق مسکونی مختلف در سوریه، شماری از غیرنظامیان را زخمی و خسارات مالی بسیاری به وجود آوردند.

تروریست ها به مناطق جنوبی شهرک های نبل و زهراء در حومه شمالی حلب، شهرک عرنه در حومه دمشق، روستای مسعودیه در حومه شرقی حمص، منطقه مشاتل در دمشق و شهرک فوعه در حومه شمالی ادلب حمله خمپاره ای داشتند.

در مجموع این حملات تروریستی، یک نفر کشته شد و 23 نفر زخمی شدند.

مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه نیز اعلام کرد: کارشناسان روس از ثبت 10 مورد نقض آتش بس در 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف سوریه خبر دادند.

به گزارش مرکز حمیمیم، در 24 ساعت گذشته یک شهرک در حومه دمشق به طرح آتش بس در سوریه پیوسته است.

همچنین این مرکز اعلام کرد: نیروهای سوریه در 24 ساعت گذشته بر 84 کیلومتر مربع از اراضی (تحت اشغال تروریست‌ها) مسلط شده اند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار